دغدغه‌های فروش نساجی؛ چشم انتظار حمایت برای تولدی دیگر

پریسا غفاری

پریسا غفاری

فوتبال ایران

9559
دغدغه‌های فروش نساجی؛ چشم انتظار حمایت برای تولدی دیگر

تیم فوتبال باشگاه نساجی به فروش گذاشته شد.

در حالی که کمتر حمایتی از این باشگاه شد، مالکان نساجی بعد از چندین سال تیمداری تصمیم به فروش آن گرفتند. فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم فوتبال نساجی در خصوص فروش امتیاز این تیم می‌گوید: «مالک باشگاه رضا حدادیان به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها تصمیم گرفت امتیاز این تیم را به فروش بگذارد. مسئولین حتی حاضر نشدند حداقل امکانات را در اختیار این تیم بگذارند. ما برای تمرین تیم فوتبال زمین اختصاصی نداشتیم و بالاجبار به روستاها رفته و در زمین آنجا تمرین می‌کردیم.»

او در ادامه به حمایت کامل مالک باشگاه تأکید می کند: «در مدت تیمداری حدادیان تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بطور کامل در اختیار تیم قرار داشت. مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی هیمشه تسویه شد. حتی بدهی دوره‌های قبلی این باشگاه پرداخت شد. آنطور که شنیده‌ام رئیس هیأت مدیره جلساتی نیز با وزیر ورزش داشته ولی تا زمانی که صحبت‌ها قطعی شود زمان می‌برد.»

سرپرست تیم نساجی از اسامی خریداران امتیاز این باشگاه نامی نمی‌برد :«من از اسامی آنها خبری ندارم تنها شنیده‌ام بانکی پا جلو گذاشته است ولی امیدوارم مسائل مالی حل شود و مسئولین حمایت کنند و هواداران نساجی بازهم شاهد حضور تیمشان در میادین باشند.» 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران