کشتی و وزنه‌برداری

964
سیده الهام حسینی:برای آسیایی ازبکستان آماده می شوم

درگیر درمان مصدومیتم هستم

سیده الهام حسینی:برای آسیایی ازبکستان آماده می شوم

سیده الهام حسینی کاپیتان تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان و دخترطلایی وزنه برداری ایران در قاره آسیا درخصوص عدم حضورش در تورنمنت قطرکاپ(گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس) تاکید دارد:«چون هنوز آسیب دیدگی هایم کامل درمان نشده است، با هماهنگی فدراسیون و کادرفنی قید حضور درتورنمنت قطرکاپ را زدم تا بتوانم آسیب دیدگی هایم را درمان کرده و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان آماده و سرحال شوم.»

رضا عباسپور/

هنوز مشغول درمان آسیب دیدگی هایم هستم

سیده الهام حسینی کاپیتان تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان و دخترطلایی وزنه برداری ایران در قاره آسیا درخصوص عدم حضورش در تورنمنت قطرکاپ(گزینشی المپیک 2024 پاریس) تاکید دارد:«چون هنوز آسیب دیدگی هایم کامل درمان نشده است، با هماهنگی فدراسیون و کادرفنی قید حضور درتورنمنت قطرکاپ را زدم تا بتوانم آسیب دیدگی هایم را درمان کرده و نهایتا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان آماده و سرحال شوم.»

کاپیتان تیم ملی وزنه برداری بانوان درباره شرایط اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، اظهار داشت:«ما از اواخر اردیبهشت ماه امسال به اردو رفتیم و زمانی که از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی بازگشتیم ۱۰ روز به منزل برگشتیم و دوباره وارد اردو شدیم تا برای هدف بعدی یعنی مسابقات جهانی عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو آماده شویم.»

آسیب دیدگی کمرم کهنه بود

دارنده سه نشان طلای تاریخی وزنه برداری بانوان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا در منامه بحرین ادامه می دهد:«همه تلاش فدراسیون و کادر فنی این بود تا شرایط خوبی برای ما مهیا کنند. ما به خوبی تمرین کردیم و فقط چند هفته قبل از مسابقات جهانی ریاض از ناحیه کمر آسیب‌دیدگی داشتم و تحت درمان فیزیوتراپ بودم.»

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان معتقد است:«فدراسیون همکاری کرد تا دوره درمان را انجام دهم اما متأسفانه چون فاصله مسابقات جهانی تا بازی‌های آسیایی کم بود، به بهبود کامل نرسیدم و سعی کردم تا وزنه‌ای ثبت کنم اما موقع نشستن به کمرم فشار آمد. زمان خیلی کوتاه بود تا ریکاوری و درمانم را کامل کنم. وقتی به چین رفتم از ناحیه کمر اذیت شدم و کادر فنی با من راه آمد تا وزنه سبک بزنم و به خودم فشار نیاورم. روز مسابقه در پایان حرکت یک‌ضرب حس کردم فشار روی کمرم خیلی زیاد شده و ممکن است در ادامه زدن حرکت دوضرب برایم مشکل‌ساز شود. به همین دلیل دوضرب را نزدم. اگر آمادگی بیشتری داشتم، می‌توانستم به کسب مدال امیدوار باشم اما شرایط آنگونه که باید پیش نرفت.»

لزومی نداشت در قطرکاپ وزنه بزنم
حسینی که نزدیکترین بانوی وزنه برداری ایران برای رسیدن به سهمیه تاریخی وزنه برداری بانوان کشورمان در بازی های المپیک 2024 پاریس است در خصوص شرایط بدنی و آسیب دیدگی اش اعتقاددارد:«از قبل به من اعلام کرده بودند که به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شوم و این مسابقات برای ورزشکارانی است که به مسابقات جهانی کلمبیا نیامده بودند. من همه گزینشی‌های مهم المپیک چون مسابقات کره جنوبی و کلمبیا و عربستان را رفته بودم. هرچند از آن زمان تاکنون شرایط درمانم خوب پیش رفت اما ۱۴ روز درگیر بیماری آنفلوآنزا بودم و بسیار شرایط بدی بود. فعلاً تمرین سبک را شروع کردم و با دستور پزشک به آرامی تمرین می‌کنم. مسابقات بعدی ما قهرمانی آسیا ازبکستان است و کادر فنی هر نظری داشته باشد تابع آن هستم و اگر مشکلی از نظر آسیب‌دیدگی نداشته باشم، می‌توانم شرایط خوبی داشته باشم.»

تلاش می کنم با شرایط ایده ال در تاشکند وزنه بزنم
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در خاتمه معتقداست:«اولویت من این است تا از بند آسیب صددرصد خلاص شوم. اگر این مصدومیت کامل برطرف شود، می‌توانم در مسابقات ازبکستان افزایش رکورد داشته باشم و امیدوارم پروسه درمانم به گونه‌ای باشد تا بتوانم با آرامش وزنه بزنم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری