الهام حسینی: بعد از هانگژو با تزریق کورتون سرپا بودم

با ۴ هفته تمرین به آمادگی ۹۰ درصدی رسیدم

الهام حسینی: بعد از هانگژو با تزریق کورتون سرپا بودم

سیده‌الهام حسینی کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان، به عنوان تاثیرگذارترین چهره ما در وزنه‌برداری بانوان چند روز پیش از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مورد تجلیل و تقدیر ویژه قرار گرفت.

حسینی بدنبال حضور تاریخی در المپیک

تجلیل از بانوی تاثیرگذار وزنه‌برداری قبل از آسیایی

حسینی بدنبال حضور تاریخی در المپیک

قطعا وزنه‌برداری بانوان اگرچه هنوز قدمتی ندارد و تازه در ورزش ایران پاگرفته است. اما درهمین مدت زمان کوتاه دختران و بانوان شایسته کشورمان توانستند خود را بالا کشیده و درعرصه‌های مختلف بین‌المللی درحد توانشان برای وزنه‌برداری وورزش ایران افتخارافرین باشند. یکی از این وزنه‌برداران که از ابتدای تاسیس و راه افتادن وزنه‌برداری بانوان یکی از چهره‌های شاخص و تاثیرگذار بوده است، سیده الهام حسینی است. کاپیتان شاخص و تحصیلکرده وزنه‌برداری بانوان ایران که درحال حاضر نیزیکی از شانس‌های کسب سهمیه و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به شمار می‌رود.

سیده الهام حسینی:برای آسیایی ازبکستان آماده می شوم

درگیر درمان مصدومیتم هستم

سیده الهام حسینی:برای آسیایی ازبکستان آماده می شوم

سیده الهام حسینی کاپیتان تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان و دخترطلایی وزنه برداری ایران در قاره آسیا درخصوص عدم حضورش در تورنمنت قطرکاپ(گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس) تاکید دارد:«چون هنوز آسیب دیدگی هایم کامل درمان نشده است، با هماهنگی فدراسیون و کادرفنی قید حضور درتورنمنت قطرکاپ را زدم تا بتوانم آسیب دیدگی هایم را درمان کرده و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان آماده و سرحال شوم.»