فوتبال ایران

9641
رضایت فرمانده  نیروی زمینی ارتش از فعالیت های باشگاه نیروی زمینی

رضایت فرمانده نیروی زمینی ارتش از فعالیت های باشگاه نیروی زمینی

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش، رضایتمندی خود را از فعالیت های باشگاه نیروی زمینی ابراز داشت.

به گزارش ایران ورزشی، بعضی عکس ها نیاز به شرح نداشته و خودشان گویای ناگفته های زیادی هستند. قصه قصه انتخاب درست،اعتماد و درنهایت کسب نتیجه مثبت از پازلی که چیده شده است.

صحبت از باشگاه قدیمی نیروی زمینی ارتش است.باشگاهی که در بیش از 40 رشته ورزشی فعالیت داشته که شاید نظیرش را در هیچ باشگاه داخلی نبینیم.

امروز اگر باشگاه نیروی زمینی را در اکثر رشته ها موفق می بینیم دلیل اصلی اش نگاه دقیق بزرگ خانواده اش است.بزرگی که باوجود تمام مشغله های شغلی نگاهش را از ورزش برنداشته و نمی دارد.

سکانسی از کلیپی که روز جشن صعود تیم پخش شد گواه این ادعا بود.وقتی تیم به موفقیت رسید اولین شخصی که از طریق تلفن همراه به مدیر،کادرفنی و مجومعه تیم تبریک گفت همان بزرگ خانواده یعنی امیر حیدری فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود.

رضایتمندی ایشان از عملکرد مدیریت باشگاه( دکتر چنگیز مسیب زاده) به دلیل کسب افتخارات متعدد با کمترین هزینه و استفاده حداکثری از نیروهای ارتش و آن هم در فضایی سالم، یعنی این که باشگاه مسیرش را به درستی سپری کرده است.

اما مسیری سخت تر به خصوص در رقابت های لیگ آزادگان در پیش است. جایی که تیم های متمول و تا دندان مسلح با سابقه

حضور در لیگ برتر برای بازگشت به سطح اول فوتبال رقابتی نزدیک با یکدیگر خواهند داشت.بدون شک برای تداوم این موفقیت ها و رضایتمندی ها توجه، سرمایه و کار بیشتری را می طلبد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران