فوتبال ایران

9851
بازی در چمن مصنوعی ممنوع شد

لیگ یک ۱۰ شهریور آغاز می شود

بازی در چمن مصنوعی ممنوع شد

مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ۱۰ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

امیرحسین فراهانی در مورد زمان تقریبی آغاز لیگ دسته اول فوتبال فصل آینده می گوید:« طبق برنامه ریزی هایی صورت گرفته به احتمال فراوان مسابقات لیگ یک در تاریخ 10 شهریور آغاز خواهد شد. البته تلاش می کنیم تاریخ شروع مسابقات تغییر نکند.برای آغاز لیگ یک مشکل خاصی نداریم اما  بعد از بررسی کامل ورزشگاه های لیگ برتر بررسی و ممیزی ورزشگاه های لیگ دسته اول نیز در دستور کار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار دارد. طبق اعلامی که اواخر فصل گذشته برگزاری مسابقات فصل آینده در ورزشگاه هایی که چمن مصنوعی دارند ممنوع است. در حال حاضر ورزشگاه های سه شهر نوشهر، آستارا و شهربابک  چمن مصنوعی دارند که به تیم ها اعلام کرده ایم دیگر امکان میزبانی در این ورزشگاه ها را ندارند. برای ورزشگاه های دیگر هم ممیزی و بررسی صورت خواهد گرفت.»

مسئول لیگ یک در خصوص اینکه تهران 5 تیم در فصل آینده دارد و مشکل برگزاری مسابقات چطور حل خواهد شد این طور می گوید:« با توجه به اینکه یکی از تیم ها در اسلامشهر حضور دارد قصد داریم فقط 4 تیم تهرانی را در قرعه متناظر قرار بدهیم و به این ترتیب هر هفته ممکن است حداکثر دو بازی در تهران و یک بازی در اسلامشهر برگزار شود».

فراهانی در خصوص شرایط نقل و انتقالات تیم های لیگ یک می گوید:« هنوز به طور دقیق مشخص نشده که تیم های لیگ یکی چند بازیکن برای فصل آینده می توانند جذب کنند و در این زمینه کمیته نقل و انتقالات و مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا تعداد بازیکنان مجاز جذب شده توسط تیم های لیگ یکی را مشخص کنند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران