اخبار

9868
١٠ بازیکن در دور یک هشتم یورو ۲۰۲۴ را از دست دادند!

١٠ بازیکن در دور یک هشتم یورو ۲۰۲۴ را از دست دادند!

در مجموع ده بازیکن در دور یک هشتم پایانی یورو ۲۰۲۴، تیم‌هایشان را همراهی نخواهند کرد.

به گزارش ایران ورزشی، طبق قانون و قاعده کلی، بازیکنی که در جریان بازی‌ها دو کارت زرد دریافت کرده باشد، با یک جلسه محرومیت روبرو خواهد شد. البته این قانون از دور یک چهارم نهایی به بعد حذف می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بازیکنی بازی فینال را از دست نخواهد داد و تنها راهی که ممکن است یک بازیکن بازی فینال را از دست بدهد، دریافت کارت قرمز مستقیم است.

یک کارت قرمز مستقیم یا دریافت دو کارت زرد در یک بازی، یک جلسه محرومیت را به همراه خواهد داشت؛ مگر آنکه با در نظر داشتن شدت خطا و تخلف، سازمان کنترل، اخلاق و انضباطی یوفا تصمیم دیگری بگیرد.

رودری ستاره تیم ملی اسپانیا، اولین بازیکنی بود که پس از ۲ کارت زرد در بازی‌های تیمش مقابل کرواسی و ایتالیا، با یک جلسه محرومیت مواجه شد که این محرومیت را در همان دور گروهی و در بازی با آلبانی پشت سرگذاشت و بدین ترتیب در مصاف تیمش در دور یک هشتم پایانی، مقابل گرجستان قادر به همراهی لاروخا خواهد بود.

محرومان مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

لوچانو اسپالتی سرمربی ایتالیا، در دیدار تیمش در این مرحله و در مصاف با سوئیس، ریکاردو کالافیوری مدافع ارزشمندش را در اختیار نخواهد داشت. کالافیوری در شرایطی در بازی با کرواسی از داور کارت زرد گرفت که در اولین بازی‌اش مقابل آلبانی کارت زرد اولش را دریافت کرده بود.

بدین ترتیب ستاره بولونیا که در بازی سرنوشت‌ساز و حساس ایتالیا مقابل کرواسی، پاس گل ارزشمندی به ماتیا زاکانی داد، در مصاف تیمش با سوئیس غایب خواهد بود.

یکی دیگر از مدافعانی که به دلیل محرومیت در مرحله یک هشتم نهایی قادر به همراهی تیمش نیست، یوناتان تا از تیم ملی آلمان است؛ مدافع میانی بایرلورکوزن که در کنار آنتونیو رودیگر در قلب خط دفاعی آلمان به میدان می‌روند، به دلیل دریافت دو کارت زرد (در بازی‌های تیمش مقابل اسکاتلند و سوئیس)، در بازی ژرمن‌ها مقابل دانمارک در دور یک هشتم پایانی، به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

دیگر محرومان مرحله یک هشتم پایانی یورو ۲۰۲۴ عبارتند از:

نام

تیم

محرومیت در دیدار

هاکان چالهان اوعلو

ترکیه

اتریش- ترکیه

صامت اکایدین

ترکیه

اتریش- ترکیه

ریکاردو کالافیوری

ایتالیا

ایتالیا- سوئیس

یوناتان تا

آلمان

آلمان - دانمارک

پاتریک ویمر

اتریش

اتریش- ترکیه

انزور مکوابیشیویلی

گرجستان

اسپانیا- گرجستان

نیکسور بانکو

رومانی

رومانی- هلند

اریک یانزا

اسلوونی

پرتغال- اسلوونی

سیلوان ویدمر

سوئیس

ایتالیا- سوئیس

مورتن هیولمند

دانمارک

آلمان- دانمارک

بازیکنانی که ممکن است برای مرحله یک چهارم محروم شوند؟

بیش از ۲۰ بازیکن هستند که در صورتی که در مرحله یک هشتم پایانی از داوران کارت بگیرند، شانس حضور در دور بعد ( یک چهارم پایانی ) را از دست خواهند داد.

از جمله این بازیکنان می‌توان به کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و فیل فودن اشاره کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار