فوتبال جهان

9871
کارشناسان فوتبال جهان عاشق گرجستان شدند!

کارشناسان فوتبال جهان عاشق گرجستان شدند!

عملکرد گرجستان در مرحله حذفی یورو با تمجید کارشناسان فوتبال جهان همراه بود.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی گرجستان شب گذشته با برتری دو بر صفر مقابل پرتغال جواز حضور در دور حذفی جام ملت‌های اروپا را کسب کرد.

یکی از جذاب‌ترین اتفاقات برای کشورهایی که سابقه زیادی در تورنمنت‌های بزرگ ندارند، توجه جهانی به تیم ملی و کشور آن‌ها در طول یک رقابت بزرگ است. گرجستانی‌ها حالا در اولین حضور خود در یورو، با نمایش جسورانه و قابل‌قبول خود توجه کارشناسان و رسانه‌های جهان را معطوف به خود کردند. پس از برتری دو بر صفر مقابل پرتغال، دو کارشناس مطرح این دوره جام ملت‌های اروپا یعنی روی کین و آنژه پوستکوغلو از عملکرد شاگردان ویلی سانیول تمجید کردند.

روی کین، اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند درباره تیم گرجستان گفت: «این تمام آن چیزی‌ست که شما از عملکرد یک تیم می‌خواهید؛ میل به پیروزی، انرژی و کیفیت. اگر شما می‌خواهید روی ضدحملات حساب کنید باید بازیکنان دونده و سریعی داشته باشید که گرجستان این را داشت. شب فوق‌العاده‌ای برای آن‌ها بود.»

آنژه پوستکوغلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام که در طول جام به عنوان کارشناس در رسانه‌های انگلیسی فعالیت می‌کند نیز از عملکرد فنی تیم گرجستان تمجید کرد: «آن‌ها کاملاً لیاقتش را داشتند و در بازی امشب عالی عمل کردند. این فقط یک نمایش دفاعی در عقب زمین نبود بلکه یک فوتبال خوب با انرژی بالا را دیدیم. وقتی که نیاز به برد داشتند، دفاع کردند و دروازه‌بان هم عملکرد بسیار خوبی داشت و در جلوی زمین نیز کیفیت بالایی داشتند.»

گرجستان در اولین بازی مرحله حذفی به مصاف یکی از مدعیان اصلی این جام یعنی اسپانیا می‌رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان