ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9881
شوالیه گرجستانی در پستی بازی کرد که رونالدو را عصبی کند

بازخورد مثبت عملکرد گولسیانی و ارتباطش با لیگ ایران

شوالیه گرجستانی در پستی بازی کرد که رونالدو را عصبی کند

برای اولین بار گولسیانی با تدبیرفنی لی سانیول در پستی بازی کرد که عملا راه توپ رسانی به رونالدو را کاملا مسدودساخت .

شوالیه گرجستانی در یورو که اوج آن بازی تیم گرجستان مقابل تیم پرتغال بود نشان داد  در چه سطحی از فوتبال قرار دارد .مدافع باهوشی که در بازی مقابل همبازیان کریس رونالدو توسط سرمربی خود ویلی سانیول در پستی بازی کرد که شاید در آن منطقه اصلا بازی نکرده بود .پستی که گولسیانی در آن ،کانال ارتباطی بین هافبک‌های پاسور تیم ملی پرتغال با رونالدو را قطع کرد و در پست غیر تخصصی اش به گونه ای کار کرد که عملا کمترین فرصت نصیب رونالدو شود و کار مقابله با توپ رسانی به رونالدو را به بهترین شکل ممکن انجام داد .

گولسیانی در طول بازی آن قدر خوب کار کرد که رونالدو را در طول مسابقه بسیار عصبی کرد  و موجب شد توپ چندانی به رونالدو نرسید تا به توانمندی خودش مهر تایید بیشتری بزند. مدافعی که نشان داد لیگ ایران هم لیگی است که حتی بازیکن سن و سال دار را هم برای استراحت به ایران نمی آورد و در اینجا به بهترین شکل ممکن  تمرین کرده و در لیگ خودش را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد.به صورت کلی اگر بازیکن توانمندی بالایی داشته باشد لیگ ایران می تواند به شکلی او را آماده کند که حتی در یورو هم بدرخشد و خودش را در بالاترین سطح ممکن  مطرح سازد .

آمادگی بالای گولسیانی که حتی با وجود کمی مصدومیت هم خودش را در سطح اول اروپا مطرح ساخت یک نوید  برای دست اندرکاران لیگ و فوتبال ماست که بازخورد آن را در یورو مشاهده کردیم. اتفاق فوق موید این نکته بود که سطح فنی لیگ ایران بالاست و بازیکن می تواند در آن به خوبی توانایی های فنی اش را نشان داده و بیشتر از چیزی که شاید بعضی ها روی آن حساب کنند با انجام بازیهای مرتبحفظ کند تا حدی که گاها در بالاترین سطح فوتبال اروپا هم خودشان را نشان دهند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران