مجید حاتمی

مجید حاتمی

کشتی و وزنه‌برداری

9930
نصیرشلال روبروی انوشیروانی ننشست

اختلاف روی آنتن!

نصیرشلال روبروی انوشیروانی ننشست

قرار بود سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در یک گفتگوی تلویزیونی از شبکه ورزش روی آنتن برود همه قرارها گذاشته شد و خبر این حضور هم رسانه ای شد اما درست وقتی که نواب نصیرشلال فهمید که شاید سجاد انوشیروانی هم مهمان دیگر حاضر در استودیو باشد همه چیز به هم ریخت و هیچ کدام از مهمان ها به استودیو نیامدند.

تقریبا 40 روز تا شروع مسابقات وزنه برداری المپیک پاریس زمان داریم و این بار به لطف کاهش شدید تعداد سهمیه های این رشته و فاصله قابل توجه رکوردی در برخی اوزان، تیم ملی وزنه برداری ایران فقط با دو نماینده در این بازیها به روی تخته خواهد رفت. تیمی که مدتهاست خبر از اختلافات درونی از آن به گوش می رسد هرچند هراز گاهی سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری تلاش می کند تا علیرغم اعتراف به اختلاقف سلیقه اوضاع را عادی جلوه دهد اما ماجرا آنقدر ها پیش پا افتاده و سطحی نیست . 

نواب نصیر شلال سرمربی ناراضی تیم ملی وزنه برداری که پیش از این تلاش کرد در پاسخ به حقوق المپیکی های وزنه برداری صدای اعتراضش را به گوش مدیران ورزش برساند، دو هفته پیش پا را از یک اعتراض ساده و به حق فراتر گذاشت و از پشیمانی سخن گفت " در این یک سال و سه ماه فشار زیادی را تحمل کردم، به طوری که اگر به عقب برگردم، شاید اصلاً این مسئولیت را قبول نکنم." این جملات کوتاه در ادامه شایعاتی مطرح شد که از اختلافات ریشه دار بین نصیرشلال و مجموعه فدراسیون خبر می داد. اینکه نواب نصیر شلال بعد از المپیک پاریس تصمیمی برای ادامه همکاری ندارد و همزمان با او فدراسیون وزنه برداری هم مدتهاست تصمیم گرفته تا سیکل بعدی المپیک را با یک قهرمان نام آشنا و فوق سنگین داخلی به عنوان سرمربی ادامه دهد. 

علی الحساب اما به قول انوشیروانی مدال المپیک از نان شب واجب تر است و تلطیف فضا در اولویت .... قاعده ای که یک ضرورت در روزهای باقیمانده تا المپیک بر شمرده می شود . 

در این میان اما دامنه اختلافات وزنه بردارها به تلویزیون کشیده شده است . از قرار معلوم پای این اختلافات به یکی از برنامه های تخصصی شبکه ورزش که مختص المپیک طراحی شده و از حمایت کمیته ملی المپیک هم برخوردار بوده باز شده است تا جایی که برای حضور در ویژه برنامه وزنه برداری از سرمربی تیم ملی برای حضور در استودیو دعوت به عمل آمد. از طرفی بعد از چند روز رئیس فدراسیون وزنه برداری هم به دعوت شبکه ورزش لبیک گفت و قصد حضور در همان برنامه را داشت که اطلاع سرمربی تیم ملی از این موضوع باعث شد تا او بدون اطلاع قبلی دست برنامه ساز را در پوست گردو بگذارد و موبایلش را پاسخ ندهد. از طرفی حضور رئیس فدراسیون هم پس از این اتفاق به یک گفتگوی اینترنتی تبدیل شد و دقایقی عجیب روی آنتن که همه چیز برای پرسش و پاسخ المپیکی با سرمربی تیم ملی آماده بود اما صندلی خالی او خبر از اختلافات ریشه دار و اساسی در وزنه برداری داد. 

اتفاق تلخی که نشان داد اولین رشته مدال آور ورزش ایران در تاریخ المپیک ها، با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته تا حواشی متعدد داخلی حداقل در ظاهر دامن گیرشان نشود غافل از اینکه رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری