فوتبال ایران

9986
بحران بی پولی در تیم ملی

دستیاران قلعه‌نویی حقوق نگرفتند

بحران بی پولی در تیم ملی

بحران بی پولی درتیم ملی جدی است و برخی از دستیاران امیرقلعه‌نویی حقوق‌های مربوط به مرحله قبل بازی‌های تیم ملی را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایران ورزشی، غالب کارشناسان فوتبال ایران معتقدند که برای صعود به جام جهانی و کسب نتایج مطلوب دربازی‌های آتی لازم است تدارکات و سازماندهی مطلوبی داده شود اما این مهم ممکن نمی‌شود مگر با افزایش بودجه تیم ملی. در ایامی که تیم ملی درگیر رقابت در مرحله پیش مقدماتی بود، خبرهای خوشایندی ازنحوه رسیدگی به بازیکنان به گوش نمی‌رسید و این اواخر حتی موضوع به حدی حاد شد که تیم ملی در پروازهای خود به کشورهای دیگر دچار مشکلات عدیده شد.

شاید درمرحله پیش مقدماتی بروز برخی مشکلات و کاستی‌ها چندان چالش آفرین نباشد و برای مثال پرواز طولانی به کشورهای آسیایی و نداشتن هواپیمای چارتربحران آفرین نباشد اما درمرحله مقدماتی که تیم ملی باید مقدمات صعود خود به مرحله نهایی را فراهم کند، لازم است از لحاظ مالی تیم ملی تقویت شود و بودجه مطلوب‌تری در اختیار مربیان و بازیکنان تیم ملی قرار بگیرد.

بدون شک اگر فدراسیون فوتبال نتواند در این راستا اقداماتی انجام دهد علاوه بر کاستن از انگیزه بازیکنان، احتمال جدایی مربیان نیز ازکادر فنی قوت می‌گیرد؛ مربیانی که حتی حقوق مربوط به دوره قبل را به طور کامل دریافت نکرده‌اند و فدراسیون فوتبال نتوانسته با آن‌ها تسویه کند.

این قبیل مشکلات در مراحل آتی فوتبال ایران را با چالش مواجه خواهد ساخت و لازم است تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال به سرعت دراین راستا اقدام کرده و منابع مالی لازم را تامین نموده تا احیانا شاهد اعتراض‌های زیر پوستی نباشیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران