پارادوکسی به نام VAR

از حسرت فوتبال ایران تا انزجار انگلیسی‌ها

پارادوکسی به نام VAR

در فوتبال ایران VAR را تنها راه نجات داوری می‌دانند، در حالی که این تکنولوژی در لیگ برتر انگلیس مشکل‌ساز شده و گروهی از جمله گری لینه‌کر به جمع مخالفان آن پیوسته‌اند.

اخبار

دکتر حیدری یک قدم نزدیک تر از کاظمی به دربی

داور شهرآورد از همدان می‌آید یا قائمشهر؟

دکتر حیدری یک قدم نزدیک تر از کاظمی به دربی

عقربه‌های ساعت به سرعت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال سپری شدن و سرخابی‌ها روز پنج شنبه قرار است رو در روی هم قرار بگیرند. قطعا در چنین شرایطی انتخاب داور این بازی سخت خواهد بود و کمیته داوران که این روزها بشدت تحت فشار است باید بهترین انتخاب خود را برای دربی ۱۰۲ داشته باشد. در شرایطی که بازی‌های پرسپولیس کمتر است، اما امتیاز استقلال بیشتر و صدر جدول مسابقات لیگ برتر قراردارد و همین مسائل است که می‌تواند با یک بازی امتیازها را جا به جا کرده و سرنوشت صدرنشین را تغییر دهد و در چنین حالتی بازی نفس گیر دربی به لحاظ امتیازی خیلی حساس می شود و از همین حالا بازی پر هیاهویی را می‌توان پیش بینی کرد! در این شرایط اگر افشاریان و همکارانش انتخاب درستی نداشته باشند، خودشان بیشترین آسیب را بعد از دربی خواهند دید.

فوتبال ایران

نکند این دوربین مخفی است!

اشتباهات عجیب و غریب در داوری لیگ

نکند این دوربین مخفی است!

این روزها هر اشتباه داوری در فوتبال ایران با درخواست خرید VAR همراه می‌شود. ظاهرا ناتوانی در خرید این فن‌آوری بهانه‌ای برای داوران شده که با خیال راحت اشتباه کنند و توپ در زمین فدراسیون فوتبال بیفتد، ولی بیشتر اشتباهاتی که این روزها اتفاق می‌افتد در حدی نیست که تشخیص آن نیاز به تکنولوژی پیچیده و دقیقی داشته باشد.

اخبار

مصدومیت عجیب و غریب ترمز داور بوشهری را کشید!

زاهدی فر سومین تستش را هم نرفت

مصدومیت عجیب و غریب ترمز داور بوشهری را کشید!

چند روز پیش محمد حسین زاهدی فر داور تراز اول کشورمان استوری تامل برانگیزی گذاشته بود و نشان می‌داد که شرایط جسمانی او اصلا خوب نیست. زاهدی فر در این استوری خود چند فیلم کوتاه از شرایط جسمانی خود گذاشت که دستگاه‌هایی به پای او وصل است و تحت نظر پزشکان در حال مداوای پای خودت است.

فوتبال ایران