صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و بیست و چهار - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و بیست و چهار - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۱۵

خبردرخبر

ایرنا- «مریم جلالی» معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت:‌ مردم می توانند در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران با ارائه کارت ملی و دسته‌چک معتبر از تسهیلات خرید صنایع‌ دستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.
ایسنا- «علیرضا محمدی» سرپرست محیط زیست ایلام با اشاره به سایت گوزن زرد ایلام، تصریح کرد: این سایت یکی از موفق‌ترین سایت‌های کشور است و امروز ۳۴ رأس گوزن زرد در آن زندگی می‌کنند و در آن تکثیر انجام می‌شود.
ایرنا- «محمود شکیبا» رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره‌ کل حفاظت محیط‌ زیست گلستان گفت: بر اساس آخرین سرشماری، جمعیت پرندگان مهاجر که برای زمستان‌گذرانی به زیستگاه‌های آبی استان آمدند به‌دلیل تغییرات اقلیمی و خشکسالی در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کمتر شد.
ایسنا- «ریحانه پرهیزگار» رئیس گروه اکولوژی تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب‌ها در حالی که تنها شش درصد از سطح زمین را پوشش می‌دهند اما خدمات اکوسیستمی نسبتاً زیادی را نیز ارائه می‌دهند که برای رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم سودمند هستند و محیط زیست آنان را حفاظت می‌کند.
ایسنا- «رضا انجم شعاع» معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجرای قوانین و مقررات و حفاظت از مناطق چهارگانه نیازمند افزایش بودجه محیط زیست از ۶۸۰ میلیارد تومان به ۳۷۰۰ میلیارد تومان و سهم بودجه محیط زیست از ۱۸ صدم درصد به نیم درصد از کل بودجه است؛ اما بودجه پیشنهادی برای ۱۴۰۲ تنها دو دهم درصد است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی