صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و سه - ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و سه - ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲۳

کنسرت‌های موسیقی تا 18 فروردین ماه برقرار است

دیدار نوروزی خوانندگان با مخاطبان

نداسیجانی- چراغ سالن‌های کنسرت در شب‌های ماه مبارک رمضان همچنان روشن است و بازار گرم موسیقی برقرار. تقریباً از بعد از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجربود که کنسرت‌های موسیقی بعد از مدت زمانی تعطیلی و توقف، رونق دوباره گرفت و فرصتی شد تا مخاطبان ژانرهای مختلف، تجدید دیداری با طرفداران و هواداران خود داشته باشند. اجراهایی که به نوروز پیوست و در ایام تعطیلات سال نو، تعدادی از گروه‌های موسیقی و خوانندگان، بویژه در بخش موسیقی پاپ میزبان مخاطبان خود در شهرهای مختلف ایران بودند. کنسرت‌هایی با قیمت بلیت 695 هزار تومان در تهران و 700 هزار تومان در جزیره کیش.
از جمله خوانندگانی که در ایام نوروز در تهران و شهرهای مختلف ایران تا تاریخ 13 فروردین ماه به روی صحنه رفتند، رضا صادقی و میثم ابراهیمی در سالن مرکز همایش‌های چابهار، گروه ماکان و معین زندی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، بابک جهانبخش در سالن وحدت قشم و تالار شهید آوینی بندرعباس، اجرای علی زند وکیلی در سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم و مرکز همایش‌های خلیج فارس کیش، هوروش بند در رویال هال پانوراما جزیره کیش، علیرضا طلیسچی در تالار شهید آوینی بندرعباس، تالار شهر جزیره کیش و تالار اسپیناس پالاس تهران، علی یاسینی، اشوان و مسعود جلیلیان در تالار مجلل رشت، امید حاجیلی در مرکز همایش‌های خلیج فارس کیش، بهنام بانی درسالن پایتخت رشت و سالن میزبان لاهیجان، گرشا رضایی در تالارشهر جزیره کیش، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم، مجید رضوی در مرکز همایش تله کابین رامسر و در سالن هال مریم کیش، مسعود صادقلو در سالن اکسین محمود آباد، تالار گلستان رشت، حمید هیراد در سالن میزبان لاهیجان و در رویال هال پانوراما جزیره کیش، مهدی احمدوند در سالن عقیق بابلسر، سالن اکسین محمود آباد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، گروه «ایوان» در تالار وحدت جزیره قشم، هال مریم کیش و تالار شهید آوینی بندرعباس، کنسرت نمایش «اوربانگ پارسه» درمحوطه باز تخت جمشید، آرمین زارعی تالار شهر جزیره کیش، ناصر وحدتی در تالار مرکزی رشت، اجرای آرون افشار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، اجرای مصطفی راغب در تالار لوتوس لنگرود، علی عبدالمالکی درسالن مرکز همایش‌های چابهار، رضا بهرام در سالن پایتخت رشت، احسان خواجه امیری در تالاراسپیناس پالاس تهران، اجرای علی یاسینی در کنسرت هال مریم کیش، معین زندی در مرکز همایش‌های خلیج فارس کیش، احمد سلو در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و... .

اجراهای بعد از نوروز
 اما از بعد از تعطیلات نوروز، اجرای کنسرت‌ها بدین شرح است؛ دوشنبه ۱۴ فروردین کنسرت علیرضا طلیسچی در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در همین تاریخ، مسعود صادقلو در مرکز همایش‌های خلیج فارس کیش به روی صحنه می‌رود. فرزاد فرزین هم در این تاریخ در رویال هال پانوراما کیش اجرای برنامه دارد.
سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه نیز بهنام بانی درسالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در ساعت‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ اجرای برنامه خواهد داشت. چهارشنبه ۱۶ فروردین هم گروه موسیقی پرطرفدار «ماکان» در مرکز همایش‌های خلیج فارس کیش اجرای کنسرت دارد. اشوان نیز در همین تاریخ در تالار اسپیناس پالاس تهران در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ روی صحنه می‌رود. رضا بهرام دیگر خواننده موسیقی پاپ در تاریخ‌های 15 و 16 فروردین ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد در دو سانس اجرای برنامه دارد و در تاریخ 17 فروردین ماه در تالار شهر جزیره کیش و علی زند وکیلی هم در تاریخ 17 فروردین ماه در سالن وزارت کشور اجرای برنامه دارد. در همین تاریخ گروه موسیقی ایهام هم درمرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.علی زند وکیلی در تاریخ‌های 15 و 16 فروردین ماه نیز در سالن فخرالدین اسعد گرگانی اجرای کنسرت دارد. کنسرت آرمین زارعی هم در تاریخ‌های 16 و 17 فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. کنسرت معین زندی هم 17 فروردین ماه در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌گردد. احسان یاسین هم خواننده برگزیده برنامه «عصر جدید» نخستین کنسرت رسمی خود را در تاریخ ۱۶ و ۱۷ فروردین با ارکستر بزرگ «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در تالار وحدت برگزار می‌کند. جمعه ۱۸ فروردین هم کنسرت امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در ساعت‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ برگزار می شود. در همین تاریخ ناصر زینلی در هتل اسپیناس پلاس و بابک جهانبخش در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌روند.

جستجو
آرشیو تاریخی