صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و چهار - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۱۹

اخبار فوتبال

دو بازی پایانی هفته بیست و دوم
سپاهان و تراکتور 
به دنبال ماندن در کورس
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امروز با برگزاری دو مسابقه دیگر به پایان می‌رسد. از ساعت 19:15 صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای سپاهان است. برزیلی‌های فوتبال ایران در حالی در این مسابقه به میدان می‌روند که پس از شکست 1-0 برابر ملوان، به همکاری‌شان با سهراب بختیاری‌زاده پایان دادند و فراز کمالوند را به عنوان سومین سرمربی فصل خود انتخاب کردند. این تیم که حالا با 13 امتیاز در قعر جدول است و برای فرار از سقوط می‌جنگد، باید با سپاهانی بازی کند که ژوزه مورایس سرمربی‌اش را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار ندارد. سپاهان در بازی قبلی‌اش که معوقه بود، برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید تا با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول 38 امتیازی شود. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه پرگل 4-1 به سود سپاهان به پایان رسید. در آخرین بازی و از ساعت 19:30 هم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، پذیرای آلومینیوم است. شاگردان پاکو خمس با 39 امتیاز در رده سوم قرار دارند و شاگردان مجتبی حسینی هم پس از تساوی 1-1 در بازی معوقه با هوادار، با 29 امتیاز در رده هفتم ایستاده‌اند. بازی رفت دو تیم در اراک با نتیجه پرگل 4-0 به سود تراکتور خاتمه یافته است.


تساوی یاران زاهدی در جی لیگ
آویسپا در هفته هفتم جی لیگ ژاپن در زمین ناگویا به میدان رفت که این دیدار در پایان بدون گل به پایان رسید. شهاب زاهدی از ابتد در ترکیب تیمش بود و در دقیقه ۶۰ زمین بازی را ترک کرد و تعویض شد. آویسپا با تک امتیاز این دیدار با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.


نمره فنی خوب محبی برابر سوچی
روستوف شنبه شب در دیدار خانگی هفته بیست‌ودوم لیگ برتر روسیه برابر سوچی قعرجدولی به تساوی 2-2 بسنده کرد. سایت چمپیونات روسیه که یکی از ارکان انتخاب برترین‌های سال فوتبال روسیه محسوب می‌شود، با مشارکت کاربرانش به بازی محمد محبی در ترکیب روستوف برابر سوچی نمره فنی خوب 7 از 10 را اختصاص داد.

جستجو
آرشیو تاریخی