صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و چهار - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و چهار - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

آغاز اردوی پاراکمانداران با حضور زهرا نعمتی

نعمتی یا رحیمی؛ کدام مسافر پاریس می‌شود؟

محسن وظیفه
خبر‌نگار


چهارمین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان از دیروز ۱۵ اردیبهشت به میزبانی زرین‌شهر آغاز شد. نکته مهم این اردو دعوت دوباره از زهرا نعمتی است اما شاید مهم‌تر از آتن انتخاب یکی از بین نعمتی و رحیمی برای حضور در پاریس است.
 برای حضور در این اردو، میلاد وزیری 12 ورزشکار را دعوت کرده که مهم‌ترین چهره این تیم زهرا نعمتی است. نعمتی مدت‌ها بود، در تمرینات و مسابقات غیبت داشت.
حتی برای مسابقات گزینشی پارالمپیک هم اعزام نشد اما حالا در اردو حاضر شده تا مهم‌ترین سؤال در این تیم به وجود بیاید که نحوه حضور او در پاریس چطور است؟
 سهمیه حضور در پارالمپیک را سمیه رحیمی کسب کرده که او هم به این اردو دعوت شده اما از آنجایی ‌که سهمیه در پارالمپیک به نام فرد نیست و به تیم تعلق می‌گیرد، زهرا نعمتی هم می‌تواند به پاریس اعزام شود اما مشخص نیست که تصمیم کادرفنی در این باره به چه شکل است؟ نعمتی در سه دوره بازی‌های پارالمپیک حضور داشته و با سه طلا و یک نقره و یک برنز از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ است.
در پاریس می‌تواند چهارمین حضورش در پارالمپیک را تجربه کند و باز هم به مدال ارزشمند برسد اما در این بین تکلیف سمیه رحیمی چه می‌شود؟ شاید بهترین تصمیم برای کادر فنی و فدراسیون این باشد که بتواند بهترین رکورد را انتخاب کند. حالا بهترین رکورد متعلق به نعمتی باشد یا رحیمی مهم نیست؛ مهم رکوردی است که می‌تواند پاراتیروکمان را به مدال طلای پارالمپیک برساند. مرضیه تفضلی، محمدرضا عرب عامری، اصغر زارعی‌نژاد، غلامرضا رحیمی، علی سینا منشازاده، زهرا نعمتی، هادی نوری، سمیه رحیمی، فرزانه عسگری، فاطمه همتی، مریم یاورپور و رمضان بیابانی، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که باید زیر نظر میلاد وزیری تمرینات خود را برگزار کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی