صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و یک - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و یک - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

ایران در ایران

۱۰۰ هزار ‌تبعه بیگانه از استان البرز اخراج می‌شوند
کرج- دادستان عمومی و انقلاب مرکز ‌البرز از جمع‌آوری ۳۰ هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان ‌خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان امر این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.
حسن مددی با اشاره به اینکه حضور اتباع غیرمجاز در برخی محلات شهرهای اقماری کرج آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد، اظهار داشت: استان البرز به‌عنوان یکی از استان‌های هدف است که بسیاری از اتباع غیرمجاز پس از ورود به کشور در شهرهای این استان اقامت می‌کنند.
مددی به فعالیت اردوگاه مراقبتی موقت ساماندهی اتباع خارجی در این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این اردوگاه ظرفیت پذیرش روزانه 250 تبعه غیرمجاز داوطلب برای بازگشت به کشورشان را دارد.
وی با تأکید براینکه موضوع طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در استان با جدیت در حال اجراست، تأکید کرد: جمع‌آوری اتباع غیرمجاز به‌عنوان مطالبه مردمی در دستور کار است که به دنبال آن نارضایتی شهروندان از این موضوع رفع و به کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در استان کمک خواهد کرد.


 روان‌سازی ترافیک اربعین
در دو مرز چذابه و شلمچه
خوزستان- استاندار خوزستان با اشاره به تصویب طرح ویژه ترافیک برای دو مرز چذابه و شلمچه گفت: در مورد گره‌های ترافیکی در اطراف مرزهای خروجی بویژه در خرمشهر اصلاح هندسی میدان مقاومت خرمشهر بررسی شد که با اجرای این کار، ترافیک در این بخش روان‌تر می‌شود.
علی‌اکبر حسینی‌محراب در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات ویژه اربعین با بیان اینکه یکی از معضلات همیشگی در این زمینه پارکینگ‌ها هستند، اظهار داشت: امسال با افزایش وسعت پارکینگ‌ها امیدواریم این مشکل حل شود.
حسینی‌محراب افزود: درخصوص آسفالت مسیر مواکب و جاده امام رضا(ع) در شلمچه مقرر شد شانه‌سازی و ترمیم انجام شود که به روان شدن ترافیک در این مسیر کمک ‌کند. سه تا چهار کیلومتر از مسیر چذابه از سمت بستان نیز به آسفالت نیاز دارد که امیدواریم بتوانیم آسفالت این بخش را در دستور کار قرار دهیم تا از اهواز تا مرز چذابه جاده چهاربانده داشته باشیم.

جستجو
آرشیو تاریخی