دیگه‌چه‌خبر؟

تکذیب گمانه‌زنی‌ها درباره مسئولیت آینده مخبر
 خبر اول اینکه، دستیار ویژه سرپرست ریاست‌ جمهوری تمام اخبار و گمانه‌زنی‌ها درباره مسئولیت آینده محمد مخبر را تکذیب کرد. کاوه اشتهاردی در پی طرح گمانه‌های متعددی پیرامون مسئولیت بعدی مخبر بعد از دولت سیزدهم که در برخی از محافل رسانه‌ای مطرح شده است، در صفحه خود نوشت: تمامی اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که طی روزهای گذشته در خصوص مسئولیت بعدی دکتر ‎مخبر در رسانه‌ها منتشر شده نادرست است و ایشان در حال حاضر به عنوان سرپرست ریاست جمهوری، هیچ دغدغه‌ای جز انجام دقیق و با قوت امور ‎دولت سیزدهم ندارد. پیش از این شایعاتی درباره حضور مخبر در شهرداری تهران در فضای مجازی مطرح شده بود.

شکستن قفل سیاست خارجی
 خبر دیگر اینکه،  سیاست ‌خارجی مبتنی بر اعتماد به نفس ملی و عزت ایرانی در دوره شهید رئیسی سبب شد تا قفل سیاست خارجی بشکند. علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، آزادی دیپلمات اسدی و حمید نوری و آوارگی منافقین در فرانسه و آلبانی را نتیجه این سیاست دوراندیشانه دولت سیزدهم دانست. بهادری جهرمی وقوع عملیات صادق را عاملی برای تغییر نگاه جهان به ایران دانست و همچنین یادآور شد که سیاست خارجی دولت رئیسی فقید سبب شد تا با وجود افزایش تحریم‌ها، فروش نفت و رشد اقتصادی ایران به اذعان بانک جهانی و سنای ایالات متحده افزایش یابد؛ سیاستی که رکورد تجارت خارجی ایران را شکست و ترانزیت خارجی را به ۹۰ درصد افزایش داد.
قطار پروژه‌ها علیه دولت سیزدهم به وزارت ارشاد رسید
دروغ‌پردازی با دو فالوئر
 دست آخر اینکه، طی روزهای گذشته و پس از نامه پزشکیان خطاب به مخبر درباره عدم به کارگیری نیروهای جدید در دولت، موج جدیدی از دروغ‌ها علیه مقامات و دستگاه‌های دولتی به جریان افتاده است.در تازه‌ترین این اقدامات، یک اکانت جعلی با دو دنبال‌کننده، دروغ‌های متعددی را علیه وزیر ارشاد مطرح کرده است!
دو شوهر خواهر وزیر هیچ ارتباطی با وزارت ارشاد و سازمان‌های تابعه نداشته و ندارند. برادر همسر وی نیز بیش از دو دهه کارمند سازمان فرهنگ و ارتباطات و هفت سال رایزن فرهنگی بوده و در روزهای اخیر مسئولیت جدیدی نداشته است. پدر داماد وزیر نیز در دولت دهم معاونت ارشاد را داشته و در این دولت به هیچ کشوری اعزام نشده است. ادعای کذب در خصوص داماد وزیر نیز در پیگیری رجانیوز از سازمان اداری و استخدامی تکذیب شد. همچنین رئیس مرکز حراست نیز با وجود نسبت فامیلی دور، از ۴۵ سال قبل در حراست مشغول بوده است. دروغ‌پردازی با روش‌های غیرقابل ردیابی در این روزها به فرمول ثابت تخریب دولت تبدیل شده و نیازمند ورود و پیگیری جدی دستگاه‌های امنیتی و قضایی است.

جستجو
آرشیو تاریخی