دستگیری عاملان قدرتنمایی در تهران

گروه حوادث/  10 تبعه یکی از کشورهای همسایه که با استفاده از قمه به قصد قدرتنمایی برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند.
سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با دریافت خبری از قدرتنمایی تعدادی از اتباع کشور افغانستان در محدوده خیابان شریعتی تهران باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که متهمان با استفاده از قمه، نظم عمومی را برهم زده و پس از شرارت محل را ترک کرده و متواری شده‌اند. در رصد‌های اطلاعاتی هویت هر ۱۰ شرور و مخفیگاه آنان در شهرستان قرچک مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی مجوزهای مربوطه برای انجام عملیات دریافت شد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هر ۱۰ فرد شرور در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و قمه‌کشی اعتراف کردند. برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده نیز همچنان از سوی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درحال انجام است.
جستجو
آرشیو تاریخی