صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و پنج - ۰۸ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و پنج - ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۹

از گوشه و کنار ایران

مأمور قلابی سارق باتری خودرو بود
  سارق باتری خودرو که خود را مأمور پلیس آگاهی معرفی کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ عباس عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران مبنی بر وقوع یک مورد سرقت باتری خودرو در شهرک غرب سمنان فوراً به محل اعزام شدند. در بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی، مأموران پی بردند یکی از کارگران شرکتی خصوصی اقدام به سرقت باتری یک دستگاه خودرو کرده و در ادامه خود را از کارکنان پلیس آگاهی معرفی کرده است. با شناسایی و دستگیری متهم در بازرسی از وی کارت شناسایی جعلی کشف و پرونده تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.
 
 3 کشته در تصادف دو خودرو
 تصادف دو خودرو در محور تبریز_ارومیه ۳ کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت.
وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: صبح چهارشنبه برخورد یک خودرو روآ با نیسان در محور تبریز_ارومیه محدوده گمیچی اتفاق افتاد که ۳ فوتی و چهار مصدوم برجا گذاشت. علت حادثه از سوی پلیس در حال بررسی است.

کشف جسد راننده در خودروی آتشین
امدادگران آتش‌نشانی پس از خاموش کردن آتش یک خودرو وانت پیکان با جسد راننده روبه‌رو شدند.سرهنگ جعفر عدلی مژدهی فرمانده انتظامی صومعه سرا هفتم شهریورماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو پیکان وانت در بخش طاهرگوراب، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو پیکان وانت که کنار خیابان پارک بوده به علت نامعلومی دچار حریق شده است. با تلاش امدادگران، آتش توسط عوامل امدادی به طور کامل مهار شد، اما در این سانحه راننده این خودرو به علت سوختگی، جان خود را از دست داد که علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
 
 

جستجو
آرشیو تاریخی