پاتک مأموران نوپو به مخفیگاه سارقان مسلح

گروه حوادث/ 29 سارق مسلح که در مخفیگاهی در شرق تهران پنهان شده بودند، در عملیات ویژه و هماهنگ از سوی تیم‌های عملیاتی نوپو دستگیر شدند.
سرگرد مهدی شریف کاظمی فرمانده تیپ ویژه نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو با یک کار اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی با اشراف از محل مخفیگاه سارقان مسلح در محله وحیدیه تهران توانستند در یک عملیات حساب‌شده و برق‌آسا متهمان را دستگیر کنند.
وی در ادامه افزود: برابر دستور مقام قضایی و سلسله‌مراتب فرماندهی با یک عملیات هماهنگ‌شده توسط تیم‌های عملیاتی نوپو، در هنگام ورود با اخطار مکرر برای تسلیم شدن سارقین مسلح اقدام کردند که متأسفانه متهمان تسلیم نشده و با بستن درهای ورودی از ورود مأموران نوپو ممانعت کردند. در ادامه مأموران با یک عملیات غافلگیرانه وارد ساختمان و مخفیگاه متهمان شده، که پس از گسترش نیرو‌های هجوم در ساختمان مذکور و فرار متهمان، بلافاصله توسط عوامل نوپو دستگیر و بازداشت شدند.
فرمانده تیپ ویژه نوپو در پایان با بیان اینکه بعد از پاکسازی و تفتیش محل یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب ۱۵ تیری و همچنین ۱۵ تیر جنگی ۹ میلیمتری، ۲ قبضه سلاح سرد (شمشیر) و تعداد ۷ بطری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۹ متهم به همراه کشفیات بعد از تشکیل پرونده تحویل اداره آگاهی و مراجع قضایی شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی