صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هفت - ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هفت - ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۴

اخبار

دفاع ناتو از حمله کی‌یف به کورسک
دبیرکل ناتو در واکنش به حمله اوکراین به کورسک روسیه، گفت: این اقدام کی‌یف مشروع است و آن را حق دفاع اوکراین از خود دانست. «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو با بیان اینکه ائتلاف درباره طرح‌ها و برنامه‌های اوکراین پیش از حمله به کورسک روسیه خبری نداشت و نقشی در این حمله ایفا نکرد، گفت: «اوکراین حق دفاع از خود را دارد و بر اساس قوانین بین‌الملل، این حق متوقف نمی‌شود. اوکراین با این حمله به قلمروی روسیه ریسک کرد اما به خودش بستگی دارد که چطور این کارزار نظامی را پیش ببرد.
 
کری‌خوانی‌ دنباله‌دار ترامپ
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان، با انتقاد از مصاحبه اخیر کامالا هریس با شبکه خبری سی‌ان‌ان، نامزد دموکرات‌ها را فردی دارای کمبود و معیوب خواند و گفت: من فکر می‌کنم هریس اگر فقط مصاحبه می‌کرد وضعیت بهتری داشت، حتی اگر از این موضوع استقبال نمی‌کردند باز هم بهتر بود، زیرا در حال حاضر همه نظاره‌گر هستند و حالا می‌بینیم که او فردی دارای کمبود و ناکارآمد است.
ترامپ همچنین اظهار داشت: بایدن در جریان مناظره انتخاباتی 27 ژوئن مثل پونز تیز و زرنگ بود و منصفانه نبود که مجبور شد پس از کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی، میلیون‌ها دلار را خرج کرده و از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کند.
جستجو
آرشیو تاریخی