صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هشت - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هشت - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۵

اخبار

پسر بایدن اقرار کرد
مجرم است
پسر جو بایدن در ادامه زنجیره محاکمه‌های قضایی خود بابت ارتکاب جرایم متعدد، اعتراف غیرمنتظره به ارتکاب جرم در پرونده خود بابت نقض قوانین مالیاتی کرد.
«هانتر بایدن» که در ماه ژوئن گذشته در دادگاه به سبب دروغگویی در معامله و مالکیت اسلحه محکوم شده بود، در پرونده قضایی دیگر خود از باب فرار از پرداخت مالیات به طرز بی‌سابقه‌ای اعتراف به جرایمش کرده تا خانواده خود را درگیر یک محاکمه کیفری «دردناک و شرم‌آور» نکند. هانتر بایدن حالا در انتظار صدور احکام مجازات حبس بالقوه خود بعد از محکوم شدن در ماه ژوئن به اتهام نقض قانون خرید و مالکیت اسلحه که باعث انتشار جزئیاتی رسواکننده از زندگی بی‌بندوبار او و اعتیادش به مواد مخدر شد به سر می‌برد.

ترامپ: تحریم‌ها باعث مرگ دلار خواهند شد
دونالد ترامپ «رئیس‌ جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری 2024 امریکا» روز پنجشنبه در سخنانی عنوان کرد که اعمال تحریم‌های بیشتر در نهایت باعث مرگ دلار خواهد شد.
ترامپ در ضیافتی که به میزبانی باشگاه اقتصادی نیویورک برگزار شد، در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت پیروزی در انتخابات به افزایش تحریم‌ها علی‌الخصوص علیه روسیه خواهد پرداخت، گفت: «من از تحریم استفاده می‌کردم. آنها را اعمال می‌کردم و در سریع‌ترین زمان ممکن برمی‌داشتم چراکه در نهایت باعث مرگ دلار و هر آنچه که دلار نماد آن است خواهد شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی