صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و نه - ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و نه - ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

در «پوکه» قهرمان شو

«پوکه؛مبارزان کمپانی» یک بازی اکشن آنلاین است. در این بازی، هر بازیکن می‌تواند از بین ده‌ها شخصیت منحصربه فرد، یک قهرمان را انتخاب و در وضعیت‌های مختلف، به‌صورت تکی یا گروهی مبارزه کند.
دنیای پوکه در آینده‌ای بسیار دور جریان دارد. در این دنیا، شرکتی چند ملیتی به تکنولوژی سفر در بعدهای مختلف زمانی و مکانی دست پیدا کرده است. این شرکت از این تکنولوژی برای جمع‌آوری مبارزان از بعدهای مختلف و شرکت دادن آنها در مسابقات مرگبار استفاده می‌کند که هدف این مسابقات مشخص کردن بهترین قهرمان تمام دوران است.
مبارزات پوکه در محیط‌های مختلفی برگزار می‌شود و از شهرهای مدرن گرفته تا جنگل‌های متروکه، بازیکنان باید از توانایی‌های مبارزان‌ خود برای حرکت در محیط و حمله به حریفانشان استفاده کنند.شخصیت‌ها در این بازی از نژادهای مختلف هستند، بعضی از شخصیت‌ها انسان و برخی دیگر هم حیوان‌های انسان‌نما و گیاه‌هایی با بدن انسان هستند. هر مبارز در بازی پوکه، 5 توانایی منحصربه فرد دارد که با استفاده از آنها می‌تواند در مبارزات به سبک خاص خودش بجنگد.در این بازی با کنترل هر شخصیت، می‌توانید آزادانه در محیط حرکت کنید و با توانایی‌های آن شخصیت به حریفتان شلیک کنید و او را شکست بدهید. مثلاً می‌توانید از دویدن سریع و جابه‌جایی ناگهانی برای دور زدن حریف خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شلیک گلوله‌ آتشین یا پرتاب بمب به حریفتان آسیب جدی وارد کنید. در این بازی، شما حتی می‌توانید با دوستانتان چت کنید و تیم تشکیل بدهید. همچنین با انتخاب مبارزهایی با شخصیت‌های متفاوت، می‌توانید تیم قدرتمندتری تشکیل بدهید و با ورود به مبارزات به‌صورت تیمی، در زمان مبارزه، استراتژی‌های مختلفی نیز انتخاب کنید. این بازی با گرافیک چشم‌نواز و صداپیشگی حرفه‌ای سعی کرده تا بازی باکیفیت و سرگرم‌کننده‌ای برای کاربران ایرانی آماده کند. این بازی اندرویدی را می‌توانید از بازارهای داخلی به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی