صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۲۱

خبر

زهرا نعمتی رأی نیاورد
زهرا نعمتی در انتخابات اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک رأی نیاورد.
 این انتخابات در جریان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار و ۶ عضو جدید  IPC مشخص شدند. در این رأی‌گیری، زهرا نعمتی با کسب ۲۳۵رأی در جایگاه دهم ایستاد و از راهیابی به کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک بازماند. بر این اساس ورزشکارانی از پرتغال، مالت، ایتالیا، کره جنوبی، چین و مجارستان با کسب اکثریت آرا به عنوان ۶ عضو جدید به عضویت IPC درآمدند.


اردوی نوجوانان تکواندو
برای جهانی
این روزها تیم نوجوانان تکواندو برای قهرمانی جهان در خانه تکواندو تمرین می‌کند. پرنیان ساکی، غزال هوشمند، ساینا علی پور، رزان حیدری، پرنیان نوری، روژان گودرزی، آیناز نصیری، ساغر مرادی و حنا زرین کمر، اردونشینان نوجوان دختر هستند. صبا بیکی و فاطمه معینی هم ذخیره‌هایی هستند که زیر نظر فاطمه صفرپور سرمربی تیم ملی نوجوانان، گیتا ویسی و مریم حجتی اعضای کادر فنی، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. مهدی رحمتی، مهدی رزمیان، امیرمحمد نصیراحمدی، سینا محترمی، آرش ضامنی، امیرضا روئین، رادین زینالی، امیرمحمد احمدوند، علی اکبر ابراهیمی و امیرمحمد اشرافی، 10 تکواندوکار پسر حاضر در اردوی تیم جوانان هستند که  زیر نظر فیض‌اله نفجم سرمربی و همکارانش جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل‌پور تمرین می‌کنند.
 چهاردهمین دوره رقابت‌های نوجوانان جهان 10 تا 15 مهرماه به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون برگزار خواهد شد.


پدلی‌ها زودتر راهی دوبی می‌شوند
تیم ملی پدل ایران برای صعود به جام جهانی 9 روز زودتر راهی دوبی می‌شود. مسابقات مقدماتی جام جهانی پدل از ۳۰ شهریور با حضور ۱۶ کشور از سه قاره جهان در کشور کویت شروع می‌شود که تیم ملی ایران هم  با دو تیم مردان و بانوان برای سهمیه جام جهانی هفته آینده راهی کشور میزبان می‌شود. آنها که دوماهی است در تهران تمرین می‌کنند، قصد دارند تا اردویی هم در این کشور با حضور لژیونرها برگزار کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی