دستگیری عاملان حمله به پسر جوان در اسلامشهر

گروه حوادث: با انتشار تصاویری خشونت بار در فضای مجازی، عاملان حمله و ضرب و جرح پسری جوان در «باغ فیض اسلامشهر» در عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ «محمدرضا علیزاده» فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو  انتشار کلیپی در یکی از کانال‌های خبری محلی که نشان می‌داد چند نفر  در «باغ فیض» شهرستان اسلامشهر با حمله به پسرجوانی او را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند، تیم ویژه‌ای از پلیس امنیت عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به سرنخ‌هایی هم رسیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت 5 ضارب متواری در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته و بامداد دوشنبه در عملیاتی ویژه و با هماهنگی مرجع قضایی، هر 5 نفر دستگیر شدند و یک قبضه سلاح سرد نیز از آنان کشف شد. در بازجویی‌های پلیس، متهمان دستگیر شده در اعترافات خود علت نزاع را مشاجره لفظی با پسر جوان و مزاحمت برای کسبه اعلام کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند لطمه‌ای به آن وارد کنند، برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی