صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و یک - ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و یک - ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اخبار

اعلام نرخ‌های جدید نان
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: با موافقت وزارت کشور تغییرات قیمت در کارتخوان‌های عرضه نان اعمال شد. فاطمه نظری با اشاره به تغییر قیمت نان در تهران گفت: نان سنگک ساده از 3 به 5 هزار تومان، همچنین قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک، از 1 هزار و هشتصد تومان به 2 هزار و پانصد تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از 2 هزار و پانصد تومان به 3 هزار و پانصد تومان رسید. وی ادامه داد: نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش با آرد نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید. نظری تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از 900 تومان به 1 هزار و دویست و شصت تومان و نوع دو از 1 هزار و دویست به 1 هزار و پانصد تومان رسید، همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد به 850 تومان و نوع دو از 1هزار به 1 هزار و دویست تومان تغییر یافت.

سد‌ها به پرشدگی ۵۰‌درصدی رسید
عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب با ارائه گزارشی از میزان بارش‌ها و حجم مخازن سد‌های کشور اظهار داشت: متوسط بارش‌های کشور تاکنون ۲۵۰ میلیمتر بوده که ۲ درصد نسبت به دوره بلندمدت بهتر است.
سخنگوی صنعت آب، میزان پرشدگی مجموع سد‌های کشور را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: میزان ورودی آب سد‌های کشور ۴۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون مترمکعب و میزان خروجی سد‌ها نیز ۳۷ میلیارد و ۵۷۰ مترمکعب است. به گفته بزرگ‌زاده مجموع ۵ سد تهران نیز با ۵۳۵ میلیون مترمکعب آب، دارای ۲۸ درصد پرشدگی است که ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است.

جستجو
آرشیو تاریخی