اخبار

مهلت ارسال اثر به هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد

علاقه‌مندان برای شرکت در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا 31 شهریورماه 1403 مهلت دارند آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
با توجه به درخواست تعدادی از صاحبان آثار برای آماده شدن نسخه نهایی فیلم‌های خود، شورای برگزاری هجدهمین
جشنــــــواره بیـــــن‌‌الـــــمللی «سینماحقیقت» مهلت دریافت آثار را تمدید کرد. هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» آذرماه 1403 برگزار می‌شود.
/روابط عمومی

 

اجرای قطعاتی از سینمای جهان در تالار وحدت

ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی ششم و هفتم مهر ماه با اجرای قطعاتی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. به گفته رهبر این ارکستر، برای  این کنسرت که به صورت بی‌کلام اجرا خواهد شد 9 قطعه از قطعات اجرایی کنسرت گذشته و هشت قطعه جدید نیز از دیگر برگزیده‌های مطرح سینمای ایران و جهان انتخاب شده است و  دراین اجرا ۴ قطعه ایرانی و یک قطعه آذری و یک قطعه از سینمای ترکیه و مابقی قطعات از سینمای جهان هستند.

 

معرفی یک عروسک جدید در تلویزیون

برنامه زنده «بچه‌ها بیایید تماشا» با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی به خردسالان و کودکان به‌زودی از آنتن شبکه تهران پخش می‌شود. این برنامه ویژه خردسالان و کودکان با رونمایی از شخصیت عروسکی جدید لاکی با بازی امیرحسین انصافی همراه خواهد بود. برنامه «بچه‌ها بیایید تماشا» با هدف یادگیری مهارت‌های زندگی برای خردسالان و کودکان در قالب آیتم‌های نمایشی، مسابقه و بازی است. /روابط عمومی

 

روایتی از زندگی سیاسی شیخ محمد خیابانی
در شبکه یک

مستند سینمایی «خیابانی در مسیر آزادی» به کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده و حسین تورنگ و تهیه‌کنندگی سعید الهی، چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
این مستند با بازخوانی اسناد و بازنمایی تصاویر مربوط به یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخی، درصدد روشنگری پیرامون نقش دشمنان سلطه‌گر و عوامل داخلی آنها در سرکوب آزادیخواهان مسلمان بویژه روحانیت روشنفکر دینی است. /هنرآنلاین

جستجو
آرشیو تاریخی