5 کشته در برخورد پراید و پژو در جاده اردبیل

گروه حوادث/   برخورد سواری پراید با خودروی پژو ۴۰۵ در محور اردبیل – سرچم ۵ کشته بر جا گذاشت.
سرهنگ وحید علیپور رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور اردبیل - سرچم نرسیده به سه راهی فیروز آباد، بلافاصله مأموران پلیس راه با همراهی مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شدید سواری پراید با سواری پژو ۴۰۵ رخ داده؛ که بر اثر آن ۲ نفر در سرصحنه حادثه جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان باوجود تلاش کادر درمان جان خود را از دست دادند.
 رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: علت این حادثه بی‌احتیاطی از جانب راننده یک خودروی ناشناس بود که از صحنه متواری شد. این راننده به علت بی‌توجهی کامل به جلو با عقب سمت راست سواری پراید برخورد کرد که باعث چرخش سواری پراید به پهلوی چپ در مسیر مخالف و برخورد با سواری پژو ۴۰۵ شد که در مسیر مجاز خود در حال حرکت بود.
 سرهنگ علیپور در خاتمه با اشاره به اینکه مأموران پلیس راه با حداکثر توان و بهره‌مندی از امکانات، امنیت ترافیکی و آرامش و ایمنی سفر را تأمین می‌کنند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره بر قانونمندی رانندگان و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز در کنار اهمیت و ضرورت ایمن‌سازی جاده‌ها تأکید داشته و دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی