صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و چهار - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنجاه و چهار - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

 مقابله با تهدیدات
اتباع خارجی غیرمجاز
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پدیده اتباع خارجی غیرمجاز در کشور، گفت: برنامه‌هایی تهیه شده تا جلوی تهدیدات ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور گرفته شود، اما با برنامه‌ریزی درست می‌توان از این امکان و استعداد که همان نیروی انسانی است، برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.
حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضائیه در جلسه شورای عالی امنیت کشور مبنی بر تشکیل شورای امنیت پایدار شرق و غرب کشور در بیست و هشتمین جلسه ویدیوکنفرانسی کمیته قضایی افزود: در حوزه تأمین امنیت کشور خصوصاً در مناطق مرزی باید روی موضوعات فرهنگی بیشتر کار کرد و کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای این امر ایجاد کرد تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام و جلوی تهدیدات احتمالی گرفته شود.

بررسی برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در جلسه سه‌شنبه هفته جاری این کمیسیون خبر داد.
 به گزارش ایسنا، فرشاد ابراهیم‌پور اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) در جلسه‌ای با حضور آقای کاظمی وزیر آموزش و پرورش به بررسی برنامه‌های این وزارتخانه برای بازگشایی مدارس می‌پردازد.
وی افزود: علاوه بر این موضوع آخرین وضعیت ساماندهی و تأمین نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی جدید نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بررسی برنامه‌های وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه‌ها نیز در دستور جلسات کمیسیون در هفته‌های آینده است.

جستجو
آرشیو تاریخی