از گوشه و کنار ایران

 چرخ گوشت دست دختر یک و نیم ساله را بلعید
گیر کردن دست چپ دختر یک و نیم ساله در چرخ گوشت، حادثه ساز و منجر به آسیب‌دیدگی جدی شد.
سجاد نعمتی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: در پی دریافت تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر گیر کردن دست این دختربچه در چرخ گوشت، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اعزام شد. آتش‌نشانان پس از بررسی وضعیت دست کودک، به سرعت با هماهنگی‌های انجام شده با اورژانس بیمارستان وی را به اتاق عمل سرپایی انتقال داده و عملیات امداد و رهاسازی دست کودک را انجام دادند اما به دلیل بی‌احتیاطی خانواده، دست چپ کودک دچار آسیب جدی شده بود.
 
کلاهبرداری 60 میلیارد تومانی با خرید میوه
کارگر سابق میدان میوه و تره بار که با جلب اعتماد کشاورزان و باغداران ۶۰۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
سرهنگ عبدالله چولکی معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: در پی شکایت ۱۳ نفر از شهروندان در یکی از شهرهای شمالی کشور علیه مردی کلاهبردار مشخص شد متهم با توجه به اینکه سابقه چندین سال کار در میدان میوه و تره بار
 این شهرستان را داشته با جلب اعتماد حجره داران و فروشندگان محصولات باغی، اقدام به خرید محصولات به صورت غیر نقدی کرده و با این ترفند حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اخاذی کرده و سپس متواری شده است. بلافاصله پیگیری پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت. در ادامه کارآگاهان موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در منطقه شمال تهران دستگیر کنند.
 
مرگ کارگر ایرانی در کردستان عراق با نیش مار
یک کارگر مریوانی بر اثر مارگزیدگی در زمین‌های کشاورزی کردستان عراق جان باخت.
اعضای انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد به خبرگزاری ایلنا گفتند: یک کارگر مریوانی که برای کار به کردستان عراق رفته بود و در زمین‌های کشاورزی به عنوان کارگر ساده مشغول به کار بود در اثر مارگزیدگی جان خود را از دست داد.
این کارگر پیش از این در ایران کارگر ساختمانی بوده اما در اثر بیکاری به کردستان عراق مهاجرت کرده بود که در شهر پینجوین اقلیم کردستان جان خود را از دست داده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی