خدمات پست امسال بیش از گذشته در دسترس مردم قرار می گیرد
بازار
101628

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست گفت: در سال جاری خدمات شرکت پست بیشتر در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
ایران آنلاین: محمد احمدی روز شنبه در همایش مدیران شرکت ملی پست که با هدف مشارکت دانش بنیان ها در هوشمندسازی و رویکرد تبیین برنامه های عملیاتی برگزار شد، افزود: تمرکز اصلی بر توسعه روابط بینسازمانی و ایجاد ارزش از طریق ظرفیتهای کلیدی سازمان پست است. این سازمان، با سابقه موفق در زنجیره ارزش و خدمترسانی، به عنوان یکی از سازمانهای اصلی کشور معرفی شده است که نقش واسط بین دولت و مردم را ایفا میکند.
به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: برنامههای استراتژیک شرکت ملی پست بر توسعه این رویکرد و تحقق اهداف آن تأکید دارد، و در این راستا، همکاری با سازمانهایی مانند ثبت احوال، جمعیت هلالاحمر، مرکز ملی شمارهگذاری و سایر نهادها برای بهبود نظامهای مکانمحور و شناسایی افراد و شرکتها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اهمیت نظام حکمرانی و نقش فناوریهای دیجیتال در بهبود کارایی و بهرهوری اظهار داشت: هدف این است که افراد موثر و مولد در ساختار دولت الکترونیک شناسایی شوند و فعالیتهای اقتصادی و خدماتی بر اساس این شناساییها تعریف و تشخیص داده شوند. این فرآیند، با همکاری دستگاههای مختلف و بر اساس برنامههای استراتژیک، در حال پیگیری است.
وی با اشاره به توسعه هوشمندسازی و بهرهگیری از فناوریهای نوین در خدمات پستی تصریح کرد: از جمله توزیع محصولات در نمایشگاه کتاب و افزایش ترافیک و رضایتمندی مردم، که نشاندهنده پیشرفت در مسیر دیجیتالسازی است. همچنین، نقش شبکههای پستی در توسعه اقتصادی و رشد کشور مورد تأکید قرار گرفته است، بهطوری که هر درصد رشد در ساختارهای اقتصادی، منجر به رشد 2 درصدی در اقتصاد کشور میشود.
مدیرعامل شرکت پست همچنین با تاکید بر اهمیت پاسخگویی، ارتقای کیفیت و دسترسی بهتر به خدمات برای مردم خاطرنشان کرد: پروژههای کوتاهمدت در این حوزه، مانند بهبود مرکز امور مشتریان، در حال توسعه است و با همکاری داخلی و توافقات، تلاش میشود تا خدمات به صورت گسترده و مؤثرتر در دسترس قرار گیرد.
وی ادامه داد: در مجموع، برنامههای عملیاتی و استراتژیک برای توسعه خدمات پستی و بهرهبرداری بهتر از فناوریهای نوین در آینده نزدیک ترسیم شده است.
انتهای پیام/