مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری:
جابهجایی حجاج از پایانههای مرزی بدون وقفه در حال انجام است
بازار
105526

داریوش باقرجوان با اشاره به اعزام زائران بیت اللهالحرام در مسیرهای بازگشت از طریق کشور عراق، گفت: ناوگان حملونقل عمومی جادهای با استقرار در پایانههای مرزی کشور بدون وقفه نسبت به جابه جایی و انتقال حجاج و زائران عتبات عالیات به مبادی اولیه سفر در سطح کشور اقدام میکنند.
ایران آنلاین: داریوش باقرجوان گفت: از بامداد امروز تاکنون ۳۸ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۱۲۵۱ نفر از پایانههای مرزی حجاج را به اقصی نقاط کشور جابه جا کرده اند و بیش از ۵۰ نفر نیز توسط ناوگان شخصی به مقاصد خود بازگشتهاند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به استقرار ناوگان ون و سواری کرایه در پایانههای مرزی اظهار کرد: در حال حاضر جابه جایی زائران با استفاده از ناوگان اتوبوسی و متناسب با میزان ورود تدریجی کاروانهای حجاج به کشور در حال انجام بوده و خدماترسانی تا پایان زمان انتقال زائران استمرار خواهد داشت.
مدیرکل دفتر حملونقل مسافر خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای استفاده از ناوگان حملونقل عمومی جادهای به منظور جابهجایی مسافران در سطح کشور طی روزهای اخیر، تمهیدات مورد نیاز در این باره اتخاذ شده و میکوشیم با افزایش بهرهوری در این حوزه و رعایت اصل ایمنی سفرها، پاسخگوی نیاز هموطنان باشیم.
باقرجوان تأکید کرد: در این راستا، همه ظرفیت موجود در حوزه حملونقل عمومی برونشهری در حال فعالیت و خدمترسانی بوده و علاوه بر برقراری سرویسهای روزانه به مقاصد مختلف کشور، در صورت نیاز و متناسب با تقاضای مسافران سرویسهای فوقالعاده نیز دایر میشود.
وی افزود: همچنین به منظور افزایش ایمنی سفرها، رانندگان بیشتری در روند جابه جایی مسافران به سمت مقاصد سفر پای کار آمده و با تلاش شبانهروزی مشغول خدماترسانی به هموطنان هستند.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر با تأکید بر اینکه مسافران بدون نگرانی و با برنامهریزی سفر، میتوانند نسبت به تهیه بلیت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنند، گفت: وبسایتهای اختصاصی و مشترک شرکتهای حملونقل با فعالسازی سامانه لیست انتظار شرایطی را فراهم کردهاند که مسافران در صورت عدم موفقیت در تهیه بلیت، با ثبتنام در این سامانه از برقراری سرویسهای جدید آگاه شده و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: مسافران میتوانند هرگونه شکایت از نرخ بلیت حمل و نقل عمومی بینشهری را به صورت حضوری از سوی همکاران سازمان راهداری و حملونقل جادهای مستقر در پایانههای مسافری پیگیری کنند و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و وب سایت سازمان راهداری و حملونقل جادهای به نشانی www.۱۴۱.ir پیشنهادات، نقطهنظرات و شکایات خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/