رشد ۳۶۰ درصدی جستجوی کلمه «ایران»/ استقبال رسانههای رسمی از بسترهای اشتراک ویدئو
فرهنگ
107904

همزمان با ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، بسترهای اشتراک ویدئو در فضای مجازی با استقبال ویژه کاربران مواجه شدند و سایت «آپارات» هم در این ایام شاهد رشد ۳۰ درصدی فعالیت کاربران خود بود. جستجوی کلمه «ایران» از سوی کاربران، در این بازه زمانی بیش از ۳۶۰ درصد رشد داشته است.
ایران آنلاین: همزمان با ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، از بازه ۲۳ خرداد تا ۶ تیر بسترهای اشتراک ویدئو در فضای مجازی با استقبال ویژه کاربران مواجه شدند و سایت «آپارات» هم در این ایام شاهد رشد ۳۰ درصدی فعالیت کاربران خود بود.
به گزارش ایرنا، درست در همان روز ابتدایی جنگ، این سایت رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرد و در ادامه بازدید ویدیوهای بارگذاری شده در دستهبندی خبری، سیاسی و حوادث نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، ۵۲ درصد رشد کرد.
نکته قابلتوجه اینکه جستجوی کلمه «ایران» از سوی کاربران، در این بازه زمانی بیش از ۳۶۰ درصد رشد داشته است. در میان ویدئوهای خبری بازنشر ویدئوی مربوط به انهدام هواپیمای F۳۵ که از شبکه خبر پخش شده بود، بیشترین بازدید را در سایت آپارات داشت و بیش از ۱.۵ میلیون بار توسط کاربران تماشا شد.
عصرایران، اکوایران، خبر فوری، آخرین خبر و همشهری از رسانههای رسمی بودند که در زمینه تولید محتوای ویدئویی و بازنشر در سایت آپارات فعالیت ویژهای در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه داشتند.
خبرگزاریهایی چون ایرنا، ایسنا، فارس، مهر، دانشجو، تابناک و تسنیم هم با استفاده از قابلیت پخشزنده برای پوشش خبری گستردهتر خود حضور فعالی در این سایت در این ایام داشتند. این حضور با استقبال مخاطبان هم همراه و در این بازه زمانی تماشای پخش زنده این سایت با رشد ۱۷۵ درصدی مواجه شد.
در این ایام که تمامی شبکههای تلویزیونی متمرکز بر اخبار جنگ و موضوعات پیرامونی آن بود، استفاده خانوادهها برای بهرهگیری از محتوای مختص کودکان در ایام ملتهب جنگ هم از این سایت رشد قابلتوجهی را نشان میدهد؛ بهطور خاص بخش «آپارات کودک» شاهد افزایش ۴۰ درصدی استفاده کاربران بوده است.
انتهای پیام/