مخاطبان پویش «همه بازی» از ۹ میلیون کاربر گذشت

فرهنگ

108514
مخاطبان پویش «همه بازی» از ۹ میلیون کاربر گذشت

سرپرست معاونت کسب‌ و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ۹ میلیونی شدن جامعه مخاطب در پویش ملی «همه‌ بازی» خبر داد.

ایران آنلاین: احسان جازم با اشاره به این که این پویش با هدف ترویج نشاط، خلاقیت و سرگرمی سالم برای کودکان ایرانی آغاز به کار کرده است، گفت: از زمان شروع، بیش از ۹ میلیون و ۱۸۰ هزار کاربر فعال که در این بازی‌ها حضور داشتند، مخاطب پیام‌های این پویش شده‌اند و آنها را مشاهده کرده‌اند.

 
وی با بیان اینکه در حال حاضر این پویش در ۴۰ بازی فعال شده است، گفت: روند اجرای این پویش به این صورت است که بازی‌سازان نمادها و نشانه‌هایی از کشور ایران با هشتگ «همه بازی» را در سایت یا بازی خود قرار می‌دهند و اعلام می‌کنند که در این پویش شرکت کرده‌اند.
 
به گفته وی، تولیدکنندگان بازی، الماس و سکه‌های رایگان و یک‌سری شخصیت‌های مختلف را هم به بازی‌هایشان اضافه کرده‌اند و آنها را همراه تصویری از پرچم ایران منتشر می‌کنند.
 
معاون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: پویش «همه‌بازی» تلاشی ملی برای گسترش عدالت در دسترسی به بازی‌های دیجیتال سالم و تقویت روحیه جمعی، خلاقیت و آموزش غیرمستقیم در بستر بازی‌های موبایلی به شمار می‌رود.
 
این پویش همچنین بستری مناسب برای حمایت از بازی‌سازان ایرانی و معرفی ظرفیت‌های بومی صنعت بازی در کشور است. بازی‌سازهای ایرانی با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور این پویش ملی را برای کودکان ایران‌زمین شکل داده‌اند تا به کم شدن تنش‌های روانی کودکان و نوجوانان ایرانی از طریق بازی‌های ایرانی کمک کنند.
 
در اجرای پویش ملی «همه‌بازی» با شعارهای «هم‌بازی»، «همه‌بازی» و «ایران، برنده بازی»، جمعی از بازی‌سازان ایرانی نیز با هدف گسترش نشاط اجتماعی، تقویت هویت جمعی و ترویج فرهنگ بازی سالم و گروهی، به این پویش پیوستند. دبیرخانه پویش از سایر بازی‌سازان ایرانی نیز دعوت کرده است تا با پیوستن به این حرکت ملی، در مسیر ایجاد فضای پرنشاط، ایمن و خلاقانه برای نوجوانان کشور گام بردارند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ