تبادل تجربه و هم افزائي دانشي در سطح ملی در قلب شرکت پالایش نفت تهران
اقتصاد
133296
اولين همايش فراسازماني تبادل تجربيات مديريت دانش (KM TALK) همزمان با پانزدهمين نشست تخصصي مديريت دانش شركت هاي پالايشي و پژوهشگاه صنعت نفت در روزهاي ۲۷ و ۲۸ آبان ۱۴۰۴ به ميزباني شركت پالايش نفت تهران برگزار شد.
ایران آنلاین: فرشيد مومني فراهاني، رئيس آموزش و تعالي منابع انساني شركت پالايش نفت تهران در افتتاحيه اين رويداد بيان داشت: در اين همايش ۱۷ سازمان ايراني شامل تمام شركت هاي پالايش نفت كشور، پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان هاي ديگر نظير بانك ملي ايران، بانك ملت، شركت توربين گاز مپنا (توگا)، همراه اول و شركت گاز استان كرمان به بحث و تبادل نظر در خصوص جديدترين رويكردها و تجربيات برتر خود در حوزه مديريت دانش
پرداختند.
مومني فراهاني افزود شركت پالايش نفت تهران از سال ۱۳۸۶ به عنوان يكي از نخستين مجموعه هاي صنعتي كشور به ويژه در عرصه صنعت پالايش نفت، سفر مديريت دانش خود را آغاز نمود و تا كنون مرجع الگوبرداري بيش از ۹۲ سازمان ايراني قرار گرفته است.
وی همچنين بيان داشت كه مديريت دانش شركت پالايش نفت تهران همواره آماده تعامل و يادگيري هاي دو سويه و متقابل با ساير سازمان هاي پيشرو و موفق در حوزه مديريت دانش است.
زهره غلامحسين زاده، دبير شوراي هماهنگي مديريت دانش شركت هاي پالايشي و پژوهشگاه صنعت نفت نيز در حاشيه اين همايش تاكيد کرد كه اين رويداد به همت مديران شركت پالايش نفت تهران از يك گردهمائي داخلي صنعت نفت و پالايش فراتر رفته و به يك بستر در سطح ملي براي تبادل تجربه و هم افزائي دانشي تبديل شده است.
غلامحسين زاده، ميزباني شركت پالايش نفت تهران را يكي از نقاط قوت اين دوره دانست و بیان داشت كه حمايت هاي بي دريغ و همراهي بسيار خوب مدير عامل و مديران ارشد اين شركت در اين همايش نشان دهنده آن است كه مديريت دانش در پالايشگاه تهران يك اولويت جدي و راهبردي است.
دبير شوراي هماهنگي شركت هاي پالايشي و پژوهشگاه صنعت نفت در پايان ابراز اميدواري كرد كه اين رويدادها به توسعه و تبادل دانش در سازمان هاي ايراني منجر شود و بتواند ضمن شبكه سازي دانشي، سهم و نقش تعيين كننده اي در ارتقاي كيفيت، ايمني، بهره وري و نوآوري در صنايع مختلف داشته باشد.
درس آموزي حوادث صنعت پالايش نفت با كمك ابزارهاي مديريت دانش، تجميع دانش طرح ها و پروژه هاي پژوهشي، تشكيل هاب هاي دانشي در دپارتمان هاي سازماني، كاربرد هوش مصنوعي در توسعه مديريت دانش، فرهنگ سازي مرور يادگيري ها و استاندارد سازي نظام مديريت دانش با خطوط راهنماي ISO۳۰۴۰۱.را می توان به عنوان برخي از مهمترين محورها و مباحث ارائه شده در اين همايش برشمرد.
انتهای پیام/