«زومان» شروع کرد
فرهنگ
134401
رسانه جدید «زومان» با مدیریت مهدی نوروزیان آغاز به کار کرد.
ایران آنلاین: «زومان» حاصل همکاری گروهی از روزنامهنگاران باسابقه است که خردادماه امسال از «اکوایران» جدا شدند تا رسانهای مبتنی بر رویکرد و اصول موردنظر خود ایجاد کنند.
مهدی نوروزیان، که سابقه سردبیری ارشد در رسانههای آنلاین گروه رسانهای دنیای اقتصاد را در کارنامه دارد، اکنون همراه با جمعی از دبیران و خبرنگاران «زومان» را راهاندازی کرده تا روایت متفاوتتری از اقتصاد را به مخاطبان ارائه دهد.
نوروزیان در یادداشت معرفی این رسانه نوشته است: «پس از کوچ خودخواسته من و چند تن از همکارانم از اکوایران، تصمیم گرفتیم مسیر تازهای را آغاز کنیم. زومان حاصل همین تصمیم است؛ رسانهای که میخواهد روایت اقتصاد را شفافتر، کاربردیتر و نزدیکتر به زندگی مردم بازگو کند.»
«زومان» شعار خود را «رسانهای برای دفاع از حق انتخاب» برگزیده و اعلام کرده است که میکوشد با روایت داستانهای پشت اعداد و ارقام، مفاهیم پیچیده اقتصادی را برای عموم مردم قابل درک کند و نشان دهد هر شاخص و تغییر اقتصادی چه معنایی در زندگی واقعی دارد.
زومان در تلگرام با آدرس https://t.me/thezoomon و در فضای وب به نشانی http://zoomon.ir در دسترس مخاطبان است.
انتهای پیام/
مهدی نوروزیان، که سابقه سردبیری ارشد در رسانههای آنلاین گروه رسانهای دنیای اقتصاد را در کارنامه دارد، اکنون همراه با جمعی از دبیران و خبرنگاران «زومان» را راهاندازی کرده تا روایت متفاوتتری از اقتصاد را به مخاطبان ارائه دهد.
نوروزیان در یادداشت معرفی این رسانه نوشته است: «پس از کوچ خودخواسته من و چند تن از همکارانم از اکوایران، تصمیم گرفتیم مسیر تازهای را آغاز کنیم. زومان حاصل همین تصمیم است؛ رسانهای که میخواهد روایت اقتصاد را شفافتر، کاربردیتر و نزدیکتر به زندگی مردم بازگو کند.»
«زومان» شعار خود را «رسانهای برای دفاع از حق انتخاب» برگزیده و اعلام کرده است که میکوشد با روایت داستانهای پشت اعداد و ارقام، مفاهیم پیچیده اقتصادی را برای عموم مردم قابل درک کند و نشان دهد هر شاخص و تغییر اقتصادی چه معنایی در زندگی واقعی دارد.
زومان در تلگرام با آدرس https://t.me/thezoomon و در فضای وب به نشانی http://zoomon.ir در دسترس مخاطبان است.
انتهای پیام/