تاکید پزشکیان و فرمانده ارتش پاکستان بر توسعه همکاریها و تقویت امنیت منطقه
دولت
156963
مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
مسعود پزشکیان رئیسجمهور کشورمان و عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی فی مابین، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تاکید کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.
این خبر تکمیل میشود.
انتهای پیام/