گفتوگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی
سیاست
157070
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه طی یک تماس تلفنی گفتوگو کردند.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
عباس عراقچی در این گفتوگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی، بر اهمیت تداوم رایزنیها، حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک بهمنظور حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
انتهای پیام/