حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
دولت
157103
وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، محسن پاکنژاد، وزیر نفت، و هیأت همراه، صبح امروز پنجشنبه 4 تیرماه، در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC0E) شرکت کردند.
وزیر نفت صبح روز چهارشنبه، 3 تیرماه، بهمنظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.
انتهای پیام/