در دیدار وزیر نفت با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی مطرح شد؛

توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

دولت

157105
توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌وگو کرد.

ایران آنلاین:

  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محسن پاک‌نژاد،‌ وزیر نفت، در حاشیه  یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز پنجشنبه 4 تیرماه، در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

وزیر نفت روز چهارشنبه، سوم تیرماه، در دیدار با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند بر توسعه روابط تهران و دهلی‌نو در حوزه‌های اقتصادی و انرژی تاکید کرده بود.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس 25 و 26 ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، 11 بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار دولت