طباطبایی:

نباید از اقدام ایران بدفهمی شود

دولت

157167
نباید از اقدام ایران بدفهمی شود

معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه مجازی خود، نوشت: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفت‌و‌گو برای توافق، بدفهمی شود.

ایران آنلاین:

سید مهدی طباطبایی در ادامه این پیام، نوشته است: حسن همجواری، یک دوره مشترک و فهم دوجانبه است؛ این اقدامی صلح‌طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده است، نه عجز و اجبار و سازش./ خبرگزاری صدا و سیما


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار دولت