طباطبایی:
نباید از اقدام ایران بدفهمی شود
دولت
157167
معاون اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه مجازی خود، نوشت: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتوگو برای توافق، بدفهمی شود.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
سید مهدی طباطبایی در ادامه این پیام، نوشته است: حسن همجواری، یک دوره مشترک و فهم دوجانبه است؛ این اقدامی صلحطلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده است، نه عجز و اجبار و سازش./ خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/