العربیه:
پاکستان ۲۲ خدمه نفتکش توقیف شده توسط آمریکا را به ایران تحویل داد
سیاست
157214
العربیه مدعی شد ۲۲ تن از خدمه ایرانی نفتکش گروگان گرفته شده از سوی آمریکا به پاکستان و سپس به ایران تحویل داده شدند.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
برخی منابع ادعا کردند که آمریکا ۲۲ تن از خدمه نفتکش توقیف شده را به پاکستان تحویل داد.
به گزارش ایسنا، العربیه به نقل از این منابع اعلام کرد، پاکستان خدمه آزاد شده نفتکش ایرانی را به جمهوری اسلامی ایران تحویل داد.
منابع ایرانی هنوز درباره صحت و سقم این خبر اظهار نظری نکرده اند.
ارتش آمریکا که راهزنی دریایی از اقدامات معمول آن در دولت «دونالد ترامپ» شده است، در جریان محاصره دریایی ایران، اقدام به تعرض به کشتیهای این کشور و در مواردی بازداشت خدمه آنها کرده است.
محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان پیشتر از آمادگی کشورش برای تسهیل بازگرداندن ایمن اتباع ایران از طریق خاک خود خبر داده بود.
انتهای پیام/