رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس درباره اجرای یادداشت تفاهم اسلامآباد
سیاست
157233
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای انگلیسی خود تلفنی رایزنی کرد.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه ۵ تیر به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات و رایزنیهای انجامشده قرار داد.
طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقهای، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
انتهای پیام/