پیام معاون حقوقی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت
دولت
157366
معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی صادر کرد.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، کاظم غریبآبادی، معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بهویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاحهای غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند. مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری میکنیم.»

انتهای پیام/