رایزنی وزیران خارجه پاکستان و بحرین درخصوص منطقه

جهان

157387
رایزنی وزیران خارجه پاکستان و بحرین درخصوص منطقه

وزیران امور خارجه پاکستان و بحرین با یکدیگر درباره تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

ایران آنلاین:

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد، محمد اسحاق دار و عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیران خارجه پاکستان و پادشاهی بحرین در یک تماس تلفنی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، دو طرف درباره آخرین تحولات اوضاع منطقه‌ای پس از امضای «تفاهم‌نامه اسلام آباد» میان تهران و واشنگتن گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه بحرین امضای تفاهم‌نامه اسلام‌آباد را به همتای پاکستانی خود تبریک گفت و از نقش سازنده این کشور در تسهیل این تفاهم‌نامه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این امر به برقراری صلح و ثبات پایدار در منطقه کمک کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در آینده نزدیک به اسلام‌آباد سفر خواهد کرد تا شخصاً از نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه و وزیر دفاع پاکستان به خاطر تلاش‌های فراوانشان برای دستیابی به آتش‌بس در منطقه تشکر کند.

اسحاق‌دار نیز از عبداللطیف الزیانی به دلیل ابراز قدردانی، تشکر و بر عزم پاکستان برای ترویج گفت‌وگو و دیپلماسی برای دستیابی به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تأکید کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جهان