به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری؛
گردهمایی و کارگاه آموزشی «پیشرفت و توسعه روستایی» برگزار میشود
دولت
157448
گردهمایی و کارگاه آموزشی «پیشرفت و توسعه روستایی» ویژه مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداریهای سراسر کشور، به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، از ۸ تا ۱۰ تیرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، این رویداد ملی با هدف تبیین سیاستها، برنامهها و رویکردهای دولت در حوزه توسعه روستایی، ارتقای سطح دانش و توانمندی مدیران حوزه روستایی، تبادل تجربیات و همافزایی میان مدیران و مسئولان این بخش برگزار میشود.
در این گردهمایی سهروزه، موضوعات و محورهای مهمی از جمله الگوهای نوین اقتصادی، توسعه اشتغال پایدار، تولید ثروت روستایی، بهرهوری در بخش کشاورزی، شیوههای نوین تأمین مالی و قراردادها، توسعه مشارکتهای مردمی، بهرهگیری از فناوریهای نوین و راهکارهای ارتقای حکمرانی محلی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
همچنین در قالب نشستهای تخصصی، پنلهای آموزشی و جلسات تعاملی، آخرین سیاستها و برنامههای دولت در حوزه توسعه روستایی با حضور مسئولان و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی کشور تشریح خواهد شد و مدیران استانی نیز دیدگاهها، تجربیات و مسائل حوزه مأموریتی خود را مطرح خواهند کرد.
برگزاری پنل پرسش و پاسخ با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیسجمهور، وزرا و مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط، از دیگر بخشهای این رویداد خواهد بود.
این گردهمایی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیسجمهور، جمعی از وزرا، معاونان، مدیران ارشد دستگاههای اجرایی و مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداریهای سراسر کشور برگزار میشود.
معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، برگزاری این رویداد را گامی در جهت تقویت حکمرانی محلی، توسعه متوازن سرزمینی، ارتقای بهرهوری و تحقق اهداف کلان توسعه پایدار روستایی در کشور ارزیابی میکند.
انتهای پیام/