سناتور کنگره: ترامپ بزرگترین تهدید برای آمریکاست

جهان

157483
سناتور کنگره: ترامپ بزرگترین تهدید برای آمریکاست

کریس مورفی، سناتور دموکرات از ایالت کنتیکت، در اظهاراتی تند، دونالد ترامپ را «بزرگترین تهدید برای دموکراسی آمریکا» خواند.

ایران آنلاین:

   گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کریس مورفی»، سناتور دموکرات آمریکا، امروز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، به شدت از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کرد و او را بزرگترین تهدید برای ساختار دموکراتیک ایالات متحده توصیف نمود.

مورفی در این پیام تأکید کرد که توجه عمومی نباید به نامزدهای انتخاباتی مجلس در نیویورک معطوف شود، بلکه تهدید واقعی از سوی شخص رئیس‌جمهور است که به گفته او «در تلاش است دموکراسی آمریکا را نابود کند.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تنش‌های سیاسی در آمریکا در آستانه انتخابات میاندوره‌ای به اوج خود رسیده و دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان اتهامات سنگینی را علیه یکدیگر مطرح می‌کنند. این نخستین بار نیست که یک سناتور دموکرات، ترامپ را به تضعیف نهادهای دموکراتیک متهم می‌کند، اما لحن تند مورفی نشان‌دهنده عمق نگرانی‌ها در میان مخالفان رئیس‌جمهور است.

کاخ سفید تاکنون واکنشی به این اظهارات نشان نداده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جهان