عضو هیات رئیسه مجلس:

دغدغه ما وحدت در جبهه انقلاب است

سیاست

43721
دغدغه ما وحدت در جبهه انقلاب است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه ما وحدت در جبهه انقلاب است، گفت: در جریان جماران به دنبال مولفه‌های مورد نظر رهبر انقلاب در انتخابات و مشارکت حداکثری هستیم.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه - ۳۰ بهمن ماه - با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دغدغه ما وحدت در جریان های انقلاب است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: جریان مردمی جماران متشکل از جوانان و نخبگان گام دوم انقلاب اسلامی از اواخر سال ۹۵ با حضور ۱۴۰ نخبه جوان شکل گرفت.

نادری افزود: دغدغه اصلی ما بحران بازتولید است به این معنا که معتقد هستیم باید تجارب نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم منتقل شود.

وی بیان داشت: هدف اصلی و نخست جریان انقلابی جماران برگزاری یک انتخابات پرشور است زیرا مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر مشارکت پرشور در انتخابات دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هدف دوم این جریان را به وحدت رساندن جبهه انقلاب برشمرد و یادآورشد: دغدغه ما وحدت در جریان انقلاب است.

نادری عنوان کرد: ما در جریان جماران به دنبال مولفه های مورد نظر رهبر انقلاب در انتخابات و مشارکت حداکثری  هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی عضو شورای مرکزی جماران هستند، اضافه کرد: برخی از سال ۹۶ عضو بودند که اولویت ما حفظ نمایندگان موجود در حوزه های انتخابیه است.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست