اختلافات داخلی استقلال حل نشود، تیم ضربه می‌خورد

ورزش

43781
اختلافات داخلی استقلال حل نشود، تیم ضربه می‌خورد

پیشکسوت استقلال گفت: به هر شکل ممکن باید این اختلاف نظر پایان پیدا کند چرا که ادامه آن به ضرر استقلال است؛ این تیم خوب حالا که پتانسیل قهرمانی دارد به خاطر چنین مسائلی ضربه بخورد و لطمه ببیند.

گروه ورزشی ایران آنلاین: علیرضا نیکبخت در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی فوق العاده‌ای بود و من به شخصه از دیدن آن لذت بردم. شاید بگویید بازی یک گل داشته و پر گل نبوده است ولی از لحاظ فنی بازی سطح بالایی بود و دو تیم عملکرد خوبی داشتند به خصوص استقلال که بهترین عملکرد ممکن را داشت و توانست با پوشش نقاط قوت سپاهان طراحی حمله را خنثی کند و سپاهان موقعیت خطرناکی به آن صورت روی دروازه ایجاد نکرد و فقط فشار آورد و در طراحی موقعیت ناکام بود.

وی افزود: استقلال یک بازی حساس و حیثیتی و 6 امتیازی را برد. این بردها در سرنوشت قهرمانی تعیین‌کننده هستند و یک گام بزرگ و مثبت از سوی استقلال به سمت قهرمانی بود. اگر دربی را هم به سلامت از پیش رو بردارند می‌توان صحبت از قهرمانی کرد و برای آن آماده شد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد بلانکو گفت: اگرچه وی زیاد گلزنی نکرده ولی بازیکن پر تلاشی است و فضاسازی و دوندگی خوبی در زمین دارد و من به نظرم عملکرد خوبی داشته است. در کنار آن مارشاریپوف هم به نظرم اگر کمی در ترکیب جا بیافتد می‌تواند بیشتر به استقلال کمک کند و بازیکن با کیفیتی است.

نیکبخت در مورد اختلاف خطیر و نکونام هم توضیح داد: نکونام کار خوبی کرد برای آرامش تیم فعلاً سکوت کرده است ولی باید هرچه زودتر برای این مشکل راه حل اساسی اندیشیده شود. من به عنوان یک فوتبالی از نکونام و زحمات در تیم حمایت می کنم و چیزی جز خوبی برای استقلال نخواسته و برای شخص خود درخواستی ندارد و باید به خواسته‌های وی عمل شود چرا که مسئول نتایج تیم است و باید پاسخگوی هواداران میلیونی باشد.

وی ادامه داد: به نظرم هرچه سریع‌تر یک فکری برای این موضوع شود. اگر پیشکسوتان می‌توانند ورود کنند و اگر شدنی نیست وزیر ورزش وارد شود و به هر شکل ممکن این اختلاف نظر پایان پیدا کند چرا که ادامه آن به ضرر استقلال است؛ این تیم خوب حالا که پتانسیل قهرمانی دارد به خاطر چنین مسائلی ضربه بخورد و لطمه ببیند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: از هوادارانی که در این سرما به تشویق تیم رفتند هم تشکر می‌کنم و آن‌ها هم بدون شک در این برد مهم سهیم هستند و از آن‌ها می خواهم استقلال را تنها نگذارند و تا پایان فصل کنار تیم باشند و کمک کنند تا قهرمان شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش