عامری در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

پرهیز از دوقطبی کاذب مردم را دلگرم می‌کند/ مردم بصیرت کافی دارند و همیشه پای انقلاب هستند

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

43797
پرهیز از دوقطبی کاذب مردم را دلگرم می‌کند/ مردم بصیرت کافی دارند و همیشه پای انقلاب هستند

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم بصیرت کافی دارند و همیشه پای انقلاب هستند، گفت: اگر می‌خواهیم اعتماد مردم را به خود جلب کنیم و میزان مشارکت را بالا ببریم باید با مردم صادق باشیم و دغدغه‌های آنها را مطالبه کنیم.

محمدجواد عامری، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‎‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: ما باید نیازهای مرم را شناسایی کرده و در جهت برطرف کردن آنها گام برداریم.

وی ادامه داد: نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است، ما باید نیازهای اصلی جامعه را مطرح کرده، برای آن راه‌حل پیدا کنیم و از ایجاد دو قطبی‌های کاذب بپرهیزیم، به این ترتیب مردم احساس خواهند کرد افرادی که دنبال انتخابات هستند، دغدغه حل مشکلات آنها را دارند و به انتخابات دلگرم خواهند شد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: احزاب و گروه‌ها باید از مسائل محلی پرهیز کرده و به سمت مشکلات ملی و مسائل کلان جامعه گام بردارند، در این صورت هم مردم به آنها اعتماد خواهند کرد هم اینکه به کمک یکدیگر می توانیم مشکلات را حل کرده و میزان مشارکت را افزایش دهیم؛ اگر اعتماد مردم به مسئولان افزایش یابد در نتیجه میزان مشارکت هم بالا خواهد رفت.

عامری با بیان اینکه برخی داوطلبان دنبال ایجاد دوقطبی‌های کاذب هستند تا از این طریق سبد رای خود را بالا ببرند، گفت: برخی احزاب و گروه‌ها با عوام‌فریبی و دو قطبی‌های کاذب دنبال فریب دادن مردم هستند و از این طریق می خواهند مردم را گمراه کنند تا هر طور شده دوباره تا دوباره رای بیاورند و به قدرت برسند، اما این نگاه، غلط است چرا که باعث می‌شود عده ای را ناراحت کرده و میزان مشارکت را کاهش دهد.

وی افزود: اینجاست که نقش رسانه ملی به واسطه اینکه بیشترین میزان مخاطب را دارد پر رنگ می‌شود چرا که این رسانه می‌تواند در جهت افزایش مشارکت مردم گام بردارد، به این طریق که اول اجازه دهد افراد مختلف اظهارات و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند تا مردم با نظرات آنها آشنا شوند.

عامری ادامه داد: مردم ما در چهل، پنجاه سال بعد از انقلاب شناخت و دید عمیقی پیدا کرده‌اند و مسائل را به خوبی تحلیل می کنند و علیرغم مشکلات متعددی که در جامعه وجود دارد در بزنگاه‌ها خود را به خوبی در صحنه نشان می‌دهند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم بصیرت کافی دارند و همیشه پای انقلاب هستند، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم اعتماد مردم را به خود جلب کنیم و میزان مشارکت را بالا ببریم باید با مردم صادق باشیم و دغدغه‌های آنها را مطالبه کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست